Graviditetstestene våre!

Du kommer til å få tvillinger ;p
Hahaha neeeei, du må ikke si sånn:bag:
Mannen min er allerede helt sikker på at vi får det, rett og slett fordi det passer så dårlig:hilarious:

Hahaha neeeei, du må ikke si sånn:bag:
Mannen min er allerede helt sikker på at vi får det, rett og slett fordi det passer så dårlig:hilarious:
Enten så har egget blitt befruktet tidligere (som jeg tviler på så nøye vi er her inne) eller så er det twins, ingen tvil :p legger inn gjetningen min nå jeg, blir spennende å se etter første ultralyden din
;p

Enten så har egget blitt befruktet tidligere (som jeg tviler på så nøye vi er her inne) eller så er det twins, ingen tvil :p legger inn gjetningen min nå jeg, blir spennende å se etter første ultralyden din
;p
:nailbiting::nailbiting::nailbiting:

Fikk 2-3 på 17dpo på mandag. I morgen skal jeg på sykehuset og ta blodprøve. Gruer meg noe sinnsykt [emoji54][emoji31] Håper virkelig at nivået på hcg er høyt [emoji120]

Fikk 2-3 på 17dpo på mandag. I morgen skal jeg på sykehuset og ta blodprøve. Gruer meg noe sinnsykt [emoji54][emoji31] Håper virkelig at nivået på hcg er høyt [emoji120]
Gratulerer og lykke til med blodprøve! Har du opplevd sa/ma ofte, siden du gruer deg sånn? Håper du får gode resultater❤️

Jeg er 5+3 idag og fikk bare 2-3 uker på CB sin idag.... Er det normalt eller bør jeg være bekymret?

Tok test i går (5+0) fikk også 2-3. Blir jo kjempe bekymra. Men hvis du leser på klagetråden så la ei inn et skjema om hcg nivå, se på den æ se hvor stor forskjell det faktisk er. Skal prøve meg på ny test i morgen eller tirsdag :)

Jeg er 5+3 idag og fikk bare 2-3 uker på CB sin idag.... Er det normalt eller bør jeg være bekymret?

Ville ikke bekymret deg, de testene kan være litt lunefulle [emoji5] skulle du være i tvil ville jeg heller målt HCG hos legen [emoji5]

Tok test i går (5+0) fikk også 2-3. Blir jo kjempe bekymra. Men hvis du leser på klagetråden så la ei inn et skjema om hcg nivå, se på den æ se hvor stor forskjell det faktisk er. Skal prøve meg på ny test i morgen eller tirsdag :)

Eller bare måle nivået hos legen i tilfelle [emoji5] de testene er ganske lunefulle, og man har forskjellige nivåer på HCG hele gjengen [emoji2]

Hei! Jeg sniker meg forsiktig inn her, selv om jeg synes det er skummelt! Var gravid uplanlagt i starten av året, men mistet i uke 5. Var overrasket selv over hvor vanskelig det var å akseptere. Etter det planla vi å begynne å prøve i april, og den satt på første gitt. Er i følge appen min 4+4 i dag, fikk positiv test på fredag etter å ha vært uggen allerede siden helgen før

Da jeg mistet sist hadde jeg influensa og uvi, som jeg fikk antibiotika for. På fredag begynte jeg å få uvi symptomer igjen, så her er nervene i helspenn for å miste igjen. Er usikker på om jeg burde kontakte lege i morgen. Det er ikke sånn at jeg har en skikkelig uvi, men vondt i korsrygg og over blæra og svir litt i urinveier. Holder meg varm og drikker masse. Noen tips eller tanker?

PS; hadde tenkt til å legge ved bilde av testen min, men fikk beskjed at filen (tatt med mobilkamera) var for stor. Noen ide om hvordan jeg ordner dette? Bruker iPhone

Back
Topp