Skravletråd uke 18!

Ja! Sitter og ser Psykiateren på Netflix. Ganske spennende serie:) Hva gjør du?
Gikk nettopp og la meg i senga i hop om å bli så trøtt at jeg får sove snart.

Vet aldri om han vi leier hos kommer i morgen og ska fikse og styre i leiligheten siden de skal selge huse.. Ganske lei av å ikke få beskjed og at bare plutseli står i gangen vår... men sånn er det når vi ikke har kontrakt :s Føler vi nesten ikke kan leve normalt og går på vakt om han kommer eller ikke. Så da er det viktig og få nok med søvn :') men har sovet en del i dag siden hode har levd sitt eget liv så er usikker på om jeg får sove med engang :eek: :(


Hva handler serien om? :)
 
Nå damer lurer jeg på noe, syns dere dette er farlig for unger? Nå tenker jeg når de har blitt så "store" at det egner seg.

Jeg selv når jeg var baby var i noe lignene som ble koblet opp i dørkarmene. Men dette er jo nyere utgave av det.

Noe slikt er absolutt ikke anbefalt, i såfall ikke før barnet har lært seg å reise seg/gå selv, og da er det vel ikke noe poeng lenger?
Fikk streng beskjed av fysio om å holde oss unna slikt pga at det kan skade ryggen.
 
Ja jeg har opplevd en god del. Føles ikke ut som man bare skal være 20 år av og til. Men det bygda jeg vokste opp ja det var ikke noe greit.. Men det har jo blitt bedre der. noen av "verstingene" er flyttet og det har roet seg. Men ingen gode minner og ta med seg. Men heldigvis så glemmer man en god del og man kommer til et punkt der man egentlig ikke bryr seg lenger. Å i dag bryr jeg meg ikke i det hele tatt om det. Jeg er bare glad for jeg ble lært opp at man skal være snill med alle andre uansett hvor de kommer fra, hvordan de ser ut osv. Det er noe jeg har tatt med meg i livet, er alltid en person som gir alle en sjangse. Å det må jeg nok takke mamma for <3

Så godt å høre at det går bra med deg nå! Og at du har fått med deg fine verdier. Det er skremmende å tenke på hva noen mennesker kan gjøre mot andre. Det kan i verste fall ødelegge liv. Det er godt du ikke lot deg knekke ❤
 
Gikk nettopp og la meg i senga i hop om å bli så trøtt at jeg får sove snart.

Vet aldri om han vi leier hos kommer i morgen og ska fikse og styre i leiligheten siden de skal selge huse.. Ganske lei av å ikke få beskjed og at bare plutseli står i gangen vår... men sånn er det når vi ikke har kontrakt :s Føler vi nesten ikke kan leve normalt og går på vakt om han kommer eller ikke. Så da er det viktig og få nok med søvn :') men har sovet en del i dag siden hode har levd sitt eget liv så er usikker på om jeg får sove med engang :eek: :(


Hva handler serien om? :)

Uff, men det er jo ikke greit uansett om dere har kontrakt eller ei! Det er jo hjemmet deres på nåværende tidspunkt, og han burde varsle i god tid på forhånd. Sånt er jo bare slitsomt!! :shifty:

Serien handler om: Sitat Netflix:
I New York i 1896 går en psykolog, en journalist, en politisekretær og to kriminalteknikere sammen om å fakke en seriemorder.
 
Uff, men det er jo ikke greit uansett om dere har kontrakt eller ei! Det er jo hjemmet deres på nåværende tidspunkt, og han burde varsle i god tid på forhånd. Sånt er jo bare slitsomt!! :shifty:

Serien handler om: Sitat Netflix:
I New York i 1896 går en psykolog, en journalist, en politisekretær og to kriminalteknikere sammen om å fakke en seriemorder.

Ja, har hørt det også. er vell egentlig en uke. men aner ikke om han ikke vet det eller ikke eller om han bare ikke bryr seg :eek:
Men når han kommer uten å ha sagt i fra så er det ei (jeg) som virkelig ikke blir blid :') Syns iallefall i helgene at vi skal slippe, så krysser fingrene for det ❤

Hørtes jo litt spennende ut :eek: Kanskje jeg skal gi den en sjangse :)
 
Så godt å høre at det går bra med deg nå! Og at du har fått med deg fine verdier. Det er skremmende å tenke på hva noen mennesker kan gjøre mot andre. Det kan i verste fall ødelegge liv. Det er godt du ikke lot deg knekke ❤
Ja... assa greit barn kan mobbe og erte. Det er ikke greit, men det skjer jo. men når det er voksne som står bak da går grensen tenker jeg. Å når det blir bygde snakk og utaler seg om ting de virkelig ikke har noe med.. Når man bor i en liten bygd føler jeg man må ta noen forhåndsregler for ting går fort og det burde jo de som har bodd hele livet førstå... men dem tenkte vel ikke så langt. men,men. Man lærer iallefall hvor viktig det er å lære barna at alle er bra som de er og være inkluderene mot alle uansett. :)
 
Nå blir det dupp [emoji813]️ med beste jenta
 
Noe slikt er absolutt ikke anbefalt, i såfall ikke før barnet har lært seg å reise seg/gå selv, og da er det vel ikke noe poeng lenger?
Fikk streng beskjed av fysio om å holde oss unna slikt pga at det kan skade ryggen.
Ja, åkei. Måtte bare spørre. Domt de ikke lager de slik at de ikke er "godkjente" da. Alle søskene mine har elsket å vært oppi den typen de har hatt, men må bare godta at det ikke er lurt da :( Fordi om jeg hadde sikkelig lyst på en slik :')
 
Ja, åkei. Måtte bare spørre. Domt de ikke lager de slik at de ikke er "godkjente" da. Alle søskene mine har elsket å vært oppi den typen de har hatt, men må bare godta at det ikke er lurt da :( Fordi om jeg hadde sikkelig lyst på en slik :')

«Fordi om». Er du fra Sørlandet? Du skriver litt sånn som jeg snakker [emoji5]
 
Nå damer lurer jeg på noe, syns dere dette er farlig for unger? Nå tenker jeg når de har blitt så "store" at det egner seg.

Jeg selv når jeg var baby var i noe lignene som ble koblet opp i dørkarmene. Men dette er jo nyere utgave av det.

Sånn hadde jeg også da jeg var liten, men er ikke anbefalt i dag. Vi hadde gåstol til 4-åringen da han var liten, han elsket å farte rundt i den, men vi begrenset den tiden han gikk med den. Men det er jo ikke farlig i små mengder. Jeg vil ikke være for hysterisk heller.
 
Last edited:
Ja... assa greit barn kan mobbe og erte. Det er ikke greit, men det skjer jo. men når det er voksne som står bak da går grensen tenker jeg. Å når det blir bygde snakk og utaler seg om ting de virkelig ikke har noe med.. Når man bor i en liten bygd føler jeg man må ta noen forhåndsregler for ting går fort og det burde jo de som har bodd hele livet førstå... men dem tenkte vel ikke så langt. men,men. Man lærer iallefall hvor viktig det er å lære barna at alle er bra som de er og være inkluderene mot alle uansett. :)
Helt sant! <3
 
Haha! Jeg er en dialektforvirret sørlending, så jeg kjente meg igjen i bokmålet ditt [emoji23]
Haha, Syns virkelig ikke det er enkelt med bokmål nei :eek: Her går det jo bare i dialeket :eek: Så er nok sikkert mange som kjenner seg igjen :') Men jeg sier faktisk "fordi om" men jeg er ikke like grov som de andre her oppe har jeg hørt :')
Det e sykt vanskelig å skriv bokmål når man e vant me å skriv på dialekta si i sms osv! Det e itj bare bare... :shy:

Ja, jeg må av og til bare gjette på hvordan jeg ikke ha villet skrevet det på min dialekt :')
 
Det er jo sommer ute! :)
Jeg kledde på meg relativt godt før jeg tråkka ut av døra i stad, og da bare slo varmen i mot meg. Deilig! Nå har det regna over en uke i strekk og vært kaldt og surt, så dette var midt i blinken :)

Åssen er været hos dere?
 
Det er jo sommer ute! :)
Jeg kledde på meg relativt godt før jeg tråkka ut av døra i stad, og da bare slo varmen i mot meg. Deilig! Nå har det regna over en uke i strekk og vært kaldt og surt, så dette var midt i blinken :)

Åssen er været hos dere?

Heldig, du må bare nyte det :D
Her er det grått og regner inni mellom :(
 
Back
Topp