Hva koster det for privat ul

Heldig dere som har muligheten til å kan kjøpe tul. Har undersøkt nå og her jeg bor har de ingen tilbud om det.. :(
Så nå håper jeg virkelig at de enda har ultralyd utstyr der jeg har fastlegen min så at jeg kan spørre om det der. Ellers har jeg lest litt at når man har høy bmi kan man ha krav på flere ultralyder. Så får se :)
Men dumt vi ikke har noe tilbud om det her :eek:
Hvor bor du, sånn ca.?
 
Vi skal betale 850kr neste uke, noe jeg har sett er ganske snill pris sammenlignet med en del andre steder [emoji4]
 
1500kr Bergen på ultralydklinikk. Hørt mye bra og har time i slutten av uke 12[emoji5]
 
Jeg betaler rundt 1200 kr hos gynekolog i Bergen. Mener jeg betalte noe mer første gang.
 
Jeg må betale 1400 for tul før uke 11 :) også koster det 1800 for tul etter uke 11. Tar før uke 11 i første omgang.
 
Store forskjeller på pris ser jeg, men prisen blir uviktig når man får se et dunkende hjerte ❤️
 
Ser at det varierer veeldig.
Første gang betalte jeg 1450kr for tidlig ul, var inne 15 minutt. (medicus stavanger)
Har nå byttet klinikk og hos Fem Jordmødre på Forus, Sandnes betalte jeg 600kr for en halvtime.
 
Back
Topp