Hva koster det for privat ul

Heldig dere som har muligheten til å kan kjøpe tul. Har undersøkt nå og her jeg bor har de ingen tilbud om det.. :(
Så nå håper jeg virkelig at de enda har ultralyd utstyr der jeg har fastlegen min så at jeg kan spørre om det der. Ellers har jeg lest litt at når man har høy bmi kan man ha krav på flere ultralyder. Så får se :)
Men dumt vi ikke har noe tilbud om det her :eek:
 
Betalte 600 for ultralyd i går på privat klinikk:) dette INK 3 bilder hvor ett av de var 3D :)!
Jøsses! Så store forskjeller det er! 600 kr var ikke ile i det hele tatt!
 
1100 for privat ul hos jordmor her, jeg skal ha i uke 12. Vil ikke betale for noe før det.
 
Ja jeg ser nå st det var virkelig billig!
Vi kommer til å gå hit oftere:) bare fordi det er så moro å se nurket <3 verdt pengene !
Ja det hadde sannelig jeg gjort også. Jeg skal jo betale 1400 og det er heller ikke det dyreste av de prisene som kommer frem her, men du får jo to ultralyder for under samme pris. Misunnelig haha!
 
Ja det hadde sannelig jeg gjort også. Jeg skal jo betale 1400 og det er heller ikke det dyreste av de prisene som kommer frem her, men du får jo to ultralyder for under samme pris. Misunnelig haha!

Nei jeg ser at prisene er jo helt syke noen plasser..
ja shit, heldig! Jeg holder til i Stavanger området, virker som Østlandet er noe dyrere?
 
Jeg skjønner deg da :-D fantastisk følelse å se at det faktisk bor noe inni oss ;-D haha
Ja! Valgte det for å roe ned litt, grunnet en tidligere ma.. foreløpig ser alt fint ut iallefall, og vi har kommet lengre enn sist :)
 
Ja! Valgte det for å roe ned litt, grunnet en tidligere ma.. foreløpig ser alt fint ut iallefall, og vi har kommet lengre enn sist :)

Skjønner jeg godt at dere ville sjekke da :) hadde selv en sa i desember, og frykter jo alltid det verste, så vi tok en tidlig vi også.
Glad på deres vegne <3 fantastisk at alt ser bra ut!
 
Back
Topp