Oss testetøser imellom

Det er ikke lenge. Folk prøver i mange flere mnd enn det. Du må være tålmodig når du prøver å bli gravid [emoji4] tar tid for kroppen å omstille seg etter prevansjonsslutt også om du har brukt dette. Lykke til [emoji5]

Ja .. satt igår og såg på kalenderen min, og da telte eg 27-28 dager fra første blødning til neste førsteblødning .. så da har eg egentlig ikm imorgen om det holder seg stabilt denne mnd og

IMG_1314.jpg

Svak positiv eller skyggestrek ?

Det blir vel ikke mer blenda enn dette?! Er ingenting der sant????????

Vedlegg

• B2C7FF66-F8F7-4605-9E8F-1B2C5FC18F58.jpeg
    B2C7FF66-F8F7-4605-9E8F-1B2C5FC18F58.jpeg
    122,5 KB · Visninger: 148
  • BB85BF66-B964-44F3-85CA-E73C4C07AF5A.jpeg
    BB85BF66-B964-44F3-85CA-E73C4C07AF5A.jpeg
    130,6 KB · Visninger: 152
Ikke fått positiv test .. men, helt sykt hormonell, plutselig masse små kviser i ansiktet, murringer, strekt veldig i livmoren når eg har strekt foten i visse vinkler, svimmer og uggen selv om eg spiser, syykt trøtt, kroppen er sliten men ikke hode på en måte, puppene har vokst voldsomt og de er litt ømme .. om denne syklusen er lik forrige har eg ikm imorgen/overimorgen.. skal eg løpe å kjøpe en test å ta imorgen tidlig..? Redd for å bli skuffet om den er negativ .. [emoji849]

Ka tror dere ?

Ikke fått positiv test .. men, helt sykt hormonell, plutselig masse små kviser i ansiktet, murringer, strekt veldig i livmoren når eg har strekt foten i visse vinkler, svimmer og uggen selv om eg spiser, syykt trøtt, kroppen er sliten men ikke hode på en måte, puppene har vokst voldsomt og de er litt ømme .. om denne syklusen er lik forrige har eg ikm imorgen/overimorgen.. skal eg løpe å kjøpe en test å ta imorgen tidlig..? Redd for å bli skuffet om den er negativ .. [emoji849]

Ka tror dere ?

Du kommer sikkert til å bli skuffet uansett om det ikke satt denne gangen, så hvorfor ikke teste i stedet for å gå å bygge opp håp? [emoji4]

Du kommer sikkert til å bli skuffet uansett om det ikke satt denne gangen, så hvorfor ikke teste i stedet for å gå å bygge opp håp? [emoji4]

Ja, lurer bare på om eg skal prøøve å holde meg til neste mnd .. ikke det at eg tror det går, men vertfall vente til eg veet eg burde hatt mensen feks.. [emoji85]

Ka tror dere ?
Teeeeeeeeest idag :D

Testene blir bare sterkere og sterkere ❤️ Klarer ikke slippe jubelen løs enda, det får vente til etter ultralyd og 1. trimester er ferdig. Er 5+0 ifølge menstermin, og 4+0 ifølge eggløsning, venter mensen i morgen.

Vedlegg

• 53441F15-1A6E-4184-A538-FDB72FAF1653.jpeg
    53441F15-1A6E-4184-A538-FDB72FAF1653.jpeg
    608,7 KB · Visninger: 143
Back
Topp