B
Bellabanan
Guest
Ul kontroll i morgen! Er så spent! Håper på innsett på mandag!! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ul kontroll i morgen! Er så spent! Håper på innsett på mandag!!![]()
Håper med deg[emoji1374]
Føles så fjernt for meg med nytt innsett
Ul kontroll i morgen! Er så spent! Håper på innsett på mandag!!![]()
Lykke tilUl kontroll i morgen! Er så spent! Håper på innsett på mandag!!![]()
Gratulerer som ruger og lykke til[emoji169]Da var jeg ruger!!![emoji173][emoji173][emoji173] endeliiiiig...... 7 egg ut på uttaket. 5 befruktet og 5 hadde delt seg fint på dag 2. 2 veldig fine egg klar til innsett og 1 egg spm kanskje var godt nok til frys. Da ble det 1 egg inn og kanskje får jeg 2 på frys. Nå går jeg 2 tunge og lange uker i møte! Håpe håpe![]()
Lykke til[emoji4]Ul kontroll i morgen! Er så spent! Håper på innsett på mandag!!![]()
Da var jeg ruger!!!❤❤❤ endeliiiiig...... 7 egg ut på uttaket. 5 befruktet og 5 hadde delt seg fint på dag 2. 2 veldig fine egg klar til innsett og 1 egg spm kanskje var godt nok til frys. Da ble det 1 egg inn og kanskje får jeg 2 på frys. Nå går jeg 2 tunge og lange uker i møte! Håpe håpe![]()
Da var jeg ruger!!![emoji173][emoji173][emoji173] endeliiiiig...... 7 egg ut på uttaket. 5 befruktet og 5 hadde delt seg fint på dag 2. 2 veldig fine egg klar til innsett og 1 egg spm kanskje var godt nok til frys. Da ble det 1 egg inn og kanskje får jeg 2 på frys. Nå går jeg 2 tunge og lange uker i møte! Håpe håpe![]()
Hei. Ny her inne skal i gang med første ivf med kort protokoll når mensen bestemmer seg for å komme den er flere dager på overtid og eg e veeeeldig utålmodig vil bare komme i gang! Vi holder til på Hausken i Bergen, flere som holder til der?
Masse lykke til!Dårlig følelse på ul i dag.. Øm og litt smerter i magen.. Blir spennende:/
Dårlig følelse på ul i dag.. Øm og litt smerter i magen.. Blir spennende:/
Tusen takk for det!Lykke til! Krysser fingrene for at det går bra!!