Ny UL i morgen 10+4

mamat2prinsesser&4prinser

2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Spent på hva UL viser i morgen. Var plaget av spotting og blødning i uke 8 til uke 9, Men ikke vært noe siden det[emoji4] var på UL i uke 8+3 , Og så da et lite levende nurk i magen. Er litt nervøs for i morgen!

Da er vi to.
Håper så indelig at du fortsatt har en sprell levende liten inni magen.

Jeg skal på torsdag å veksler mellom å glede meg å gruve meg;)

Spent på hva UL viser i morgen. Var plaget av spotting og blødning i uke 8 til uke 9, Men ikke vært noe siden det[emoji4] var på UL i uke 8+3 , Og så da et lite levende nurk i magen. Er litt nervøs for i morgen!
Har tul imorgen selv! 11+4. Sist var jeg på tul 8+4. Grugleder meg... sist stoppet det opp i uke 8, så vet ikke hva jeg kan forvente imorgen :(

Da er vi to.
Håper så indelig at du fortsatt har en sprell levende liten inni magen.

Jeg skal på torsdag å veksler mellom å glede meg å gruve meg;)
Uff Ja, kjenner jeg har redsel for MA i bakhodet hele tiden. Håper det går fint for oss begge[emoji173]

Har tul imorgen selv! 11+4. Sist var jeg på tul 8+4. Grugleder meg... sist stoppet det opp i uke 8, så vet ikke hva jeg kan forvente imorgen :(
Skjønner godt du grugleder deg med tanke på hva du har vært gjennom før[emoji177] Er så nervøs selv, redd for MA pga spotting[emoji20] Håper og tror du får gode nyheter i morgen[emoji173] [emoji173] [emoji173]

Lykke til dere![emoji169]
Har selv UL på torsdag, er da 11+6, veldig spent da symptomene har avtatt endel siste uka.
Krysser fingrene for oss![emoji847]
Takk[emoji173] Masse lykke til du også. Alt er nok helt fint med den lille i magen, nå som vi er kommet så langt er det vanlig at graviditetssymptomene avtar[emoji177] [emoji173]

Krysser fingrene for oss alle.
Her er kvalmen enda så håper det er et godt tegn.
Er alt som det skal på torsdag så blir hemmeligheten delt med familie og kanskje noen venner.

Woop Woop :D Endelig!!!! Skjønner du er litt nervøs. Meeeeen det kan ikke være annet enn en nydelig, sprell levende liten en der :Heartred

Skjønner at du er nervøs, jeg som har vært i lik situasjon. Men jeg har god tro på at dette går bra [emoji173]️ Jeg skal også på ny UL i morgen, så vi får holde hverandres hender gjennom skjermen ;) Lykke til!

Masse lykke til! Ikke at jeg tror du trenger det- det går nok kjempefint!! <3

Lykke til alle dere med ul i morgen :) skal sende dere gode tanker og venter spent på positive oppdateringer fra alle!!

Back
Topp