Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spent på hva UL viser i morgen. Var plaget av spotting og blødning i uke 8 til uke 9, Men ikke vært noe siden det[emoji4] var på UL i uke 8+3 , Og så da et lite levende nurk i magen. Er litt nervøs for i morgen!
den lille suger på totten. Ser det ovenfra.
helt fantastisk å se den lille sprelle rundt og kose seg. Endelig begynner jeg å tro på at jeg blir mamma igjen[emoji173]Å, så fantastisk, gratulerer med flott ul og nydelige bilder [emoji173] skjønner godt at mannen smeltet [emoji4]Takk alle sammen[emoji173] Den lille har det helt fint. Veldig aktiv og viser seg fram[emoji85][emoji175] Sugde på totten sin også[emoji173][emoji178] Mannen smeltet helt da han så den lille[emoji64][emoji7]Vis vedlegget 256114 den lille suger på totten. Ser det ovenfra.
Vis vedlegget 256115 helt fantastisk å se den lille sprelle rundt og kose seg. Endelig begynner jeg å tro på at jeg blir mamma igjen[emoji173]
Takk alle sammen[emoji173] Den lille har det helt fint. Veldig aktiv og viser seg fram[emoji85][emoji175] Sugde på totten sin også[emoji173][emoji178] Mannen smeltet helt da han så den lille[emoji64][emoji7]Vis vedlegget 256114 den lille suger på totten. Ser det ovenfra.
Vis vedlegget 256115 helt fantastisk å se den lille sprelle rundt og kose seg. Endelig begynner jeg å tro på at jeg blir mamma igjen[emoji173]

Fantastisk!!Takk alle sammen[emoji173] Den lille har det helt fint. Veldig aktiv og viser seg fram[emoji85][emoji175] Sugde på totten sin også[emoji173][emoji178] Mannen smeltet helt da han så den lille[emoji64][emoji7]Vis vedlegget 256114 den lille suger på totten. Ser det ovenfra.
Herrefred å fader så skjønt!!!!Takk alle sammen[emoji173] Den lille har det helt fint. Veldig aktiv og viser seg fram[emoji85][emoji175] Sugde på totten sin også[emoji173][emoji178] Mannen smeltet helt da han så den lille[emoji64][emoji7]Vis vedlegget 256114 den lille suger på totten. Ser det ovenfra.
ble ikke mindre babysyk nå
Fantastiske nyheter!!! Har tul om 40 min... på vei nå... er så uvel og kvalm (fordi jeg gruer meg).

Lykke til, kjære du[emoji173] skal nok gå helt fint skal du se[emoji177] skjønner godt du er nervøs, det ekke noe særlig. Snart ser du den lille hoppe rundt på skjermen[emoji179]Fantastiske nyheter!!! Har tul om 40 min... på vei nå... er så uvel og kvalm (fordi jeg gruer meg).
Takk[emoji173] gikk lissom litt mer opp for meg idag, at det er en liten bebis inni der og at jeg skal bli mamma igjen[emoji177]Å, så fantastisk, gratulerer med flott ul og nydelige bilder [emoji173] skjønner godt at mannen smeltet [emoji4]
Lykke til, kjære du[emoji173] skal nok gå helt fint skal du se[emoji177] skjønner godt du er nervøs, det ekke noe særlig. Snart ser du den lille hoppe rundt på skjermen[emoji179]
Takk, kjenner godt jeg knytter bånd med den lille[emoji173]Herregud så skjønn! Gratulerer så mye. Dette er fantastisk [emoji813]red[emoji813]red[emoji813]red
Jaaah, vi skal være med til november alle sammen[emoji173]Så godt å se at alt sto så bra til [emoji813]red
Denne blir med helt til november.