Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror ikke det, en papirpose er ikke nødvendigvis mer miljøvennlig, ser egentlig på dette bare som et reklamestunt.
Det er ikke plastposer fra butikkene som skaper problemet men plast i naturen, og det er mer naturfiendtlig å produsere disse papirposene...
Foretrekker handlenett
Så lenge ingen av mine poser kastes i naturen har det sånnsett ikke noe å si.Jeg leste akkurat at papirposene ikke er så miljøvennlige som man skulle tro. Er jo mye bedre enn plastikk.
Jeg hadde valgt papir fremfor plast etter å ha sett hva all plasten gjør med dyrene i sjøen... er jo grusomt at dyrene dør pga magen er full av rema1000 poser
Ikke peiling! Vi har kjøpt et handlenett på nesten hver eneste butikk (Kiwi, Rema, Spar, Meny osv), slik at vi får spredd reklamen litt.Hvor kan man kjøpe litt fine handlenett?

Hvor kan man kjøpe litt fine handlenett?
Baggu lager søte handlenett, ønsker meg et med croissanter på!
Jeg fikk gratis fra kiwi for mange år siden. Grønt, det vanlige gamle kiwi-handlenettet. Ikke spesielt fint, men holdbart. Hatt det sikkert i ti år, og brukes noen ganger i uka. Man kan bytte det mot et nytt på kiwi når man vil, men føler det blir feil når det fortsatt ikke har gått hull på det. Ellers har jeg fått noen innimellom, sånne reklame-handlenett fra klesbutikker og slikt. Men det fra kiwi er faktisk mer holdbart.
Så du trenger ikke en gang å kjøpe slike nett. Har nesten fått de kasta etter meg, har ganske mange. Men favoritten er det grønne fra kiwi.