Papirposer på kiwi

Vil nok bruke plastposer som før.

Bruker mest handlenett jeg. Har gjort det i mange år.

Ønsker med små hekla nett til frukt og grønt. Har snart bursdag, så om noen hekler noe slikt så rop ut! :P Adressen min er lett å finne ;)

Men hvordan klarer du å få med deg det hver gang? Har nett jeg og men det glemmer jeg stort sett hver gang[emoji85]

Jeg bruker plastposene som søppelposer så jeg blir nok å gå for det enda. Papirposene blir jo ikke brukt til noen ting :o

Har gått over til handlenett [emoji4]

Bruker for det meste handlenett fra kiwi, har hatt de vi har i flere år og de er stort sett med når vi tar ukeshandlingen.
Har planer om å finne et fornuftig handlenett til å ha liggende i vogna, slik at jeg alltid har det med når jeg og mini er på shopping

Foretrekker handlenett, men vil definitivt vurdere det om jeg har glemt handlenettet :) Kjøper egne søppelposer på Biltema, eneste som ikke lekker syns jeg.

Vi er ikke så flinke på handlenett dessverre. Men prøver å bli bedre, har en del nett.

Men så bruker vi plastposene til både restavfall og plastavfall, så de blir jo brukt.
Men har også papirposer som vi samler papp og papir i inne før det går ut i dunken.

Har et par nett liggende i bilen nå faktisk, så håper det blir lettere å huske. Og kjøpte et lite og snertent et på Cubus som kan pakkes sammen til en liten pakke og puttes i jakkelomma.

Nei, jeg trenger innimellom plastposer til restavfall og til det er papirposer ubrukelige. Har alltid med meg to handlenett, så kjøper sjelden poser. Har brukt handlenett i mange, mange år.

Pleier å ta med tøyposene istedet. Når jeg husker på dem ihvertfall.

Nei jeg betaler ikke over 2 kr per pose, og de er jo knøttsmå. Bruker handlenett fra de forskjellige matbutikkene. Blir de glemt så blir det plastposer. De brukes jo uansett til å ha restavfallet i. Ser ikke helt forskjellen på en kiwi plastpose og en søppelpose :p

Bruker helst handlenett, men om valget er plast eller papir velger jeg stort sett papir. Har alltid ett handlenett i sekken, så når jeg handler etter jobb har jeg både nett og sekk.

Back
Topp