Skravletråd April

Det gjør jeg også, men dersom han har det, er han fremdeles så liten at han i teorien kan vokse det av seg
Eldstemann her debuterte sånn 2-3 år gammel. Dvs, jeg mistenkte når han var halvannet og fikk diagnosen året etter.

Den eneste av mine tre med påvist allergi da, i det minste.

Joda. Det er herlig at alt kan fikses. Men hun et begynt å bli stor .og jeg har lite lyst å amme i sommer egentlig

Men hun vil ikke slutte. Og jeg er for vemodig til å være streng
Jeg ser den, både at hun begynner å bli stor og at det er vemodig. Hadde jeg visst hvor problematisk det skulle bli med ammingen denne gangen skulle jeg jobbet litt mer med og fortsette med storesøster da det ble slutt.
Jeg var jo gravid, dårlig form og super ømme vonde pupper, så var så greit at det avslutta seg litt selv akkurat da.

Jeg ser den, både at hun begynner å bli stor og at det er vemodig. Hadde jeg visst hvor problematisk det skulle bli med ammingen denne gangen skulle jeg jobbet litt mer med og fortsette med storesøster da det ble slutt.
Jeg var jo gravid, dårlig form og super ømme vonde pupper, så var så greit at det avslutta seg litt selv akkurat da.
Ser den

Eldste ammet jeg knapt to år. Gravid igjen da
Mellomste drøyt to år.
Og yngste er altså passer to med god margin

Lille O slipperå bruke frejkas pute mer!!!! [emoji3][emoji3][emoji3][emoji3][emoji3][emoji3][emoji3][emoji3][emoji3]

Må du snuse, da? ;) Drikke vin kan man jo etterhvert, vel. Pumpe litt for sikkerhets skyld..

Jeg har slitt helt sinnsykt med snusslutt hele svangerskapet[emoji30] gikk bra de første 6 mnd, så skar det seg. Og nå prøver jeg alt jeg kan å ikke snuse, hender at jeg tar en eller kanskje to snus på en dag. Så jeg har telt dagene ned til jeg kan snuse uten p få dårlig samvittighet[emoji28]

JIppi.
Viste ikke at hun hadde hofteleddsdysplasi (eller så har jeg glemt det)
Hvor lenge har hun brukt den?

Hun hadde ikke det [emoji3]
Hun hadde en kneppelyd i hofta så de valgte å ha på pute frem til ortopedtimen idag [emoji85]

5 laaaaaange uker [emoji28]

Back
Topp