Joda. Men...82000 hadde vært kult[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joda. Men...82000 hadde vært kult[emoji1]
Jada. Det er det. Jeg liker maiFlott med mye fri![emoji1]
Tenkte jeg skulle gi meg på 63.500Joda. Men...
Men nå sover hun så da står jeg opp. Mindre skravling da.Ahh, skjønner![]()
Hvor langt er det dit da?Tenkte jeg skulle gi meg på 63.500
31 innlegg, så det bør gå...Hvor langt er det dit da?
På den andre siden, dersom jeg begynner å tenke på hva jeg skal skrive om nå, og kanskje begynner å skrive litt nå i sommer hvor jobben er litt roligere blir det mindre stress før den skal leveres til våren neste år...
Burde jeg skrive om det jeg kanskje bør lære meg litt mer om, eller det jeg har lyst til![]()
31 klarer du.31 innlegg, så det bør gå...
Det pleier ikke å være så vanskelig31 klarer du.
Så er greia å stoppe da
Bsre for meg. Som ubevisst åpner den stadig vekkDet pleier ikke å være så vanskelig
Min lille time out er etter at snuppa sovner og før jeg går ut av rommet. Kan ikke finne frem mobilen før hu sover. Da skal hun se.Men nå sover hun så da står jeg opp. Mindre skravling da.
Klarer ikke å slutte å lese, men klarer å la være å si noeBsre for meg. Som ubevisst åpner den stadig vekk
For hektisk tenker jeg
Jeg er så lite kreativ til å komme på ting å spørre om
Dersom det ikke er høye skravlekrav, da pleier det å ta seg opp på slutten av måneden..
Det gjør jeg, men er alltid ille når bjørken begynner
Tror ikke det, men begynner å lure litt på om Lille U også reagererFlere i familien som er rammet?[emoji4]
Flinka[emoji4] jeg har ikke gjort noe, tusla en tur, men det telles ikke. Bortsett fra at jeg ikke har sitti i sofaen da.
Det er min herlige time out ja. Særlig på ferie hos svigersMin lille time out er etter at snuppa sovner og før jeg går ut av rommet. Kan ikke finne frem mobilen før hu sover. Da skal hun se.
Så da blir jeg altså liggende en stund.