Sniker fra September:-)

Didelidox

Forelsket i forumet
Septembergull'17
Hei!
Lurer på om noen har vogn å anbefale når man skal over fra bag til sportsdel?
Er på utkikk etter en vogn nr 2 som primært skal brukes til å sove i på verandaen.
Baby er 7 mnd, har en TFK og mener å huske at jeg synes forrige var litt liten når vi begynte å bruke den..
 
Hei!

Jeg har 3 vogner.... i sportsdelen, så er jeg veldig glad i vår briovogn :) han sitter veldig godt i den. Det finnes nyere modeller som er enda mer praktiske og til å legge sammen :) men om du ikke skal gå mye med den, så anbefaler jeg Brio sin, kan også legges helt ned og kalesjen gjør den god og lun :)
 
Hei!
Lurer på om noen har vogn å anbefale når man skal over fra bag til sportsdel?
Er på utkikk etter en vogn nr 2 som primært skal brukes til å sove i på verandaen.
Baby er 7 mnd, har en TFK og mener å huske at jeg synes forrige var litt liten når vi begynte å bruke den..
Er det primært til soving så er Simo GULL! Vi bytta fra bqg til sportsdel for tre dager siden, og hun blir 10 mnd neste uke = enormt romslig bag. Sportsdelen er enda større og kan legges helt flatt, noe frøkna liker bedre enn britax smile (hovedvogna) hvor det er bittelitt helling på ryggen. Simoen er tung å trille, men har knallgod demping som gynger babyen i søvn om h*n må rugges.
 
Last edited:
Er det primært til soving så er Simo GULL! Vi bytta fra bqg til sportsdel for tre dager siden, og hun blir 10 mnd neste uke = enormt romslig bag. Sportsdelen er enda større og kan legges helt flatt, noe frøkna liker bedre enn britax smile (hovedvogna) hvor det er bittelitt helling på ryggen. Den er tung å trille, men har knallgod demping som gynger babyen i søvn om h*n må rugges.

Er det forskjell fra britax til Brio? Vår er brio, tror fra 2012, og den blir helt flat [emoji848] blir ikke din?
 
Er det forskjell fra britax til Brio? Vår er brio, tror fra 2012, og den blir helt flat [emoji848] blir ikke din?
Må være litt forskjell, vår er 2017 og har ca 5 grader helling i ryggen når den legges helt ned. Det er ikke mye, men nok til at lillesnupp trives best i simoen til soving.
 
Er det forskjell fra britax til Brio? Vår er brio, tror fra 2012, og den blir helt flat [emoji848] blir ikke din?

Britax kjøpte opp Brio sine vogner. Brio finnes ikke lenger :)
Men utenom det så skal det vel ikke være store forandringene. De blir gjerne endret på litt nå og da men :)
 
Britax kjøpte opp Brio sine vogner. Brio finnes ikke lenger :)
Men utenom det så skal det vel ikke være store forandringene. De blir gjerne endret på litt nå og da men :)

Det veit jeg, derfor jeg undret meg over at det var en forskjell ;-)

Men kanskje ikke vår er helt flat, men bare ser sånn ut.... kanskje deeeeeeerfor lillegutt sover så godt i den istede for emmaljungavogna[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
 
Er det primært til soving så er Simo GULL! Vi bytta fra bqg til sportsdel for tre dager siden, og hun blir 10 mnd neste uke = enormt romslig bag. Sportsdelen er enda større og kan legges helt flatt, noe frøkna liker bedre enn britax smile (hovedvogna) hvor det er bittelitt helling på ryggen. Simoen er tung å trille, men har knallgod demping som gynger babyen i søvn om h*n må rugges.
Simo er helt elskbar!!!:)
 
En av de største fra simo eller emmaljunga
 
Sovevogn-baby jogger city GT. Fantastisk sovevogn. Romslig og god, jeg har en svær gutt :)
 
Back
Topp