Sniker fra September:-)

Didelidox

Forelsket i forumet
Septembergull'17
Hei!
Lurer på om noen har vogn å anbefale når man skal over fra bag til sportsdel?
Er på utkikk etter en vogn nr 2 som primært skal brukes til å sove i på verandaen.
Baby er 7 mnd, har en TFK og mener å huske at jeg synes forrige var litt liten når vi begynte å bruke den..

Marrylou

Forumet er livet
Julibaluba 2017
It's gonna be May 2019
Hei!

Jeg har 3 vogner.... i sportsdelen, så er jeg veldig glad i vår briovogn :) han sitter veldig godt i den. Det finnes nyere modeller som er enda mer praktiske og til å legge sammen :) men om du ikke skal gå mye med den, så anbefaler jeg Brio sin, kan også legges helt ned og kalesjen gjør den god og lun :)

Julilykke-17

Forumet er livet
Julibaluba 2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Hei!
Lurer på om noen har vogn å anbefale når man skal over fra bag til sportsdel?
Er på utkikk etter en vogn nr 2 som primært skal brukes til å sove i på verandaen.
Baby er 7 mnd, har en TFK og mener å huske at jeg synes forrige var litt liten når vi begynte å bruke den..
Er det primært til soving så er Simo GULL! Vi bytta fra bqg til sportsdel for tre dager siden, og hun blir 10 mnd neste uke = enormt romslig bag. Sportsdelen er enda større og kan legges helt flatt, noe frøkna liker bedre enn britax smile (hovedvogna) hvor det er bittelitt helling på ryggen. Simoen er tung å trille, men har knallgod demping som gynger babyen i søvn om h*n må rugges.

Last edited:

Marrylou

Forumet er livet
Julibaluba 2017
It's gonna be May 2019
Er det primært til soving så er Simo GULL! Vi bytta fra bqg til sportsdel for tre dager siden, og hun blir 10 mnd neste uke = enormt romslig bag. Sportsdelen er enda større og kan legges helt flatt, noe frøkna liker bedre enn britax smile (hovedvogna) hvor det er bittelitt helling på ryggen. Den er tung å trille, men har knallgod demping som gynger babyen i søvn om h*n må rugges.

Er det forskjell fra britax til Brio? Vår er brio, tror fra 2012, og den blir helt flat [emoji848] blir ikke din?

Julilykke-17

Forumet er livet
Julibaluba 2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Er det forskjell fra britax til Brio? Vår er brio, tror fra 2012, og den blir helt flat [emoji848] blir ikke din?
Må være litt forskjell, vår er 2017 og har ca 5 grader helling i ryggen når den legges helt ned. Det er ikke mye, men nok til at lillesnupp trives best i simoen til soving.

lykke_liten

Forumet er livet
Julibaluba 2017

Britax kjøpte opp Brio sine vogner. Brio finnes ikke lenger :)
Men utenom det så skal det vel ikke være store forandringene. De blir gjerne endret på litt nå og da men :)

Marrylou

Forumet er livet
Julibaluba 2017
It's gonna be May 2019
Britax kjøpte opp Brio sine vogner. Brio finnes ikke lenger :)
Men utenom det så skal det vel ikke være store forandringene. De blir gjerne endret på litt nå og da men :)

Det veit jeg, derfor jeg undret meg over at det var en forskjell ;-)

Men kanskje ikke vår er helt flat, men bare ser sånn ut.... kanskje deeeeeeerfor lillegutt sover så godt i den istede for emmaljungavogna[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]

Håper på nr 4

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Julibaluba 2017
Novemberlykke 2018
Er det primært til soving så er Simo GULL! Vi bytta fra bqg til sportsdel for tre dager siden, og hun blir 10 mnd neste uke = enormt romslig bag. Sportsdelen er enda større og kan legges helt flatt, noe frøkna liker bedre enn britax smile (hovedvogna) hvor det er bittelitt helling på ryggen. Simoen er tung å trille, men har knallgod demping som gynger babyen i søvn om h*n må rugges.
Simo er helt elskbar!!!:)

Tina78

Forelsket i forumet
En av de største fra simo eller emmaljunga

Utålmodigemeg

Gift med forumet
Julibaluba 2017
Oktoberfruene 2018
Sovevogn-baby jogger city GT. Fantastisk sovevogn. Romslig og god, jeg har en svær gutt :)

Topp