Så deilig, gleder meg, lenge siden jeg har hatt en slik dagIngen planer her heller[emoji4] Bare gjøre det som faller oss inn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deilig, gleder meg, lenge siden jeg har hatt en slik dagIngen planer her heller[emoji4] Bare gjøre det som faller oss inn.
Akkurat[emoji17] men jeg må bare få bestilt time, blir jo sikkert verre jo eldre dem blir.
Mellomste skal spille fotballturneringHar dere noen planer for i morgen?
Jeg har ingen![]()
Ja, og vi har det heldigvis ganske ofte[emoji4] er vel bare å nye mens unga er små[emoji28]Så deilig, gleder meg, lenge siden jeg har hatt en slik dag![]()
Mer det med at jeg ikke har eksamen hengende over meg lenger og faktisk kan slappe avJa, og vi har det heldigvis ganske ofte[emoji4] er vel bare å nye mens unga er små[emoji28]
Det unner jeg deg.Mer det med at jeg ikke har eksamen hengende over meg lenger og faktisk kan slappe av![]()
Takk.Det unner jeg deg.
Ekstra godt da ja, og vel fortjent og da![emoji4]Mer det med at jeg ikke har eksamen hengende over meg lenger og faktisk kan slappe av![]()
Ikke særlig mot nesa nei [emoji23] Ikke tenkt over det gitt [emoji12] Så fint da. Jeg som sliter med migrene. Mye [emoji15]Kan du ta den mot nesen? Er visst det som er vanskelig hvis tb er stramt[emoji6]
Og du en annen ting, migrene og masse andre plager hører og sammen med stramt tungebånd. Bare tenkte iom at du kun har klippet det fremmere, så kan det bakere være stramt fortsatt.
Var det jeg tenkte på, det at du sliter så med migrene.Ikke særlig mot nesa nei [emoji23] Ikke tenkt over det gitt [emoji12] Så fint da. Jeg som sliter med migrene. Mye [emoji15]
Har heller ingenHar dere noen planer for i morgen?
Jeg har ingen![]()
Sånn i teorien skal jeg opp meg ungene i morgen, men.... kjenner jeg mannen rett vil det ikke skje....Har heller ingenHåper på å få sove lenge
![]()
Men migrenen er kommet de 3 siste årene da.Var det jeg tenkte på, det at du sliter så med migrene.
Migrene er IKKE morsomt.Men migrenen er kommet de 3 siste årene da.![]()
Å vi har ikke barn enda. vi venter vårt første nå, så her kan vi enda sove så lenge jeg bare får sove om nattaSånn i teorien skal jeg opp meg ungene i morgen, men.... kjenner jeg mannen rett vil det ikke skje....
Så koselig, når er termin?Å vi har ikke barn enda. vi venter vårt første nå, så her kan vi enda sove så lenge jeg bare får sove om natta![]()
Må gå å sjekke gitt. Prøvd så mange.Migrene er IKKE morsomt.
Hvilke medisiner bruker du, og fungerer de?
Var veldig plaget før selv, 5-7 dager i uken med migrene.Må gå å sjekke gitt. Prøvd så mange.
Tar metoprolol sandoz 100 mg om dagen
Pluss topimax 100 mg om dagen.
Som forebyggende da.
Har imigran nesespray 20 mg(som fungerer best om den blir tatt til rett tid da)
Maxalt rapitab 10 mg
Zomig nasal 5 mg
De to sistnevnte er nesespray og smeltetablett. Men ikke fungert særlig da
Også mye paracet 1 g som helst går daglig noen ganger om dagen da jeg har daglig hodepine konstant
har bare mens termin så langt 17. desemberSå koselig, når er termin?
Vi har 3![]()