Skravletråd uke 17!

Jeg gikk bare inn på profilen min og trykket på bildet. Da fikk jeg spørsmål om jeg ville tillate at bv forum fikk tilgang til bildene mine. Trykket tillat. Trykket på bildet en gang til og da fikk jeg opp om jeg ville bruke bilde fra kamera eller galleri.

Dette et android da, aner ikke på iPhone eller på nett.

Om dette var forståelig [emoji4]
Når jeg trykker på bildet mitt når jeg er nettleser så får jeg bare opp at det har skjedd en feil og at jeg ikke har tilgang? :eek:
 
Haha, ja! Ingen av mine venninner (som kommer i kveld) som vil spise av den der frukta nå! :shifty:
Skjær i biter og ta bort det han har spist på. Så går det an og spise :) Jeg hadde iallefall ikke brydd meg om jeg har besøkt en venninne også har et sånn uhell skjedd. Er jo bare å ta den delen som er spist på vekk og bruk resten :)
 
Skjær i biter og ta bort det han har spist på. Så går det an og spise :) Jeg hadde iallefall ikke brydd meg om jeg har besøkt en venninne også har et sånn uhell skjedd. Er jo bare å ta den delen som er spist på vekk og bruk resten :)

Nei, det var mest spøk, jeg skal skjære i små biter uansett- bruker epledeler, så det ordner seg ;)
 
Kvalm når jeg våkna i dag. klarte endelig å komme meg opp for å spise frokost sammen med familien min. Der sitter de å spiser makrell i tomat! Gikk å la meg igjen :(
 
Kvalm når jeg våkna i dag. klarte endelig å komme meg opp for å spise frokost sammen med familien min. Der sitter de å spiser makrell i tomat! Gikk å la meg igjen :(
fisj.. Klarer ikkw markell i tomat til vanlig, kan ikke tenke meg til hvordan det er nå

Ligger enda i senga, våknet også med kvalme i dag igjen :( Har spist en kjeks får se om det har noe nytte etterhvert.
 
fisj.. Klarer ikkw markell i tomat til vanlig, kan ikke tenke meg til hvordan det er nå

Ligger enda i senga, våknet også med kvalme i dag igjen :( Har spist en kjeks får se om det har noe nytte etterhvert.
Jeg ga klar melding om at han fik si fra når alle tegn til makrell i tomat var borte. Han tok hintet og gikk til og med ut med søpla haha ;)
 
Dupp med den lille store toåringen min [emoji813]️ ekte søndag
 
Minsten har sovet hos en kompis, så jeg har sovet til halv tolv i dag! Deilig :)
 
Back
Topp