Kynnere eller premature rier?

Håper alt er bra med dere alle!
 
Nei, nei, nei! Det var jo ikke sånn det skulle bli ... 28. april er en fin dato, 28.04.18 således også, men ... Jeg håper inderlig forløsningen har gått bra og at dere har det fint alle sammen, og at denne tøffingen som deler bursdag med Hitler og Hussein blir en versjon med like mye bein i nesa, men langt snillere såklart! Dette bare må gå fint! :Heartblue
 
Man kan aldri få nok klemmer, og håper alt står bra til med dere:) Take your time:)
Garantert overveldende mye å ta inn!
 
Håper alt står bra til med deg og lille Krølle... ❤️
 
Tenker sånn på deg! [emoji170]
 
Å herlighet!! Dette har jeg ille fått med meg !! ❤ oii :( masse, masse lykke til!!! Fy søren, alt du skal igjennom. Tror og håper at alt går bra med den lille ❤ sender deg en styrkeklem. Heier på dere!
 
Innom her hele tiden, sjekker når krølle sist ble sett osv. Jeg får liksom ikke helt ro i sjelen her.
 
Oi, dette gikk fort! Håper virkelig alt har gått fint med dere begge to!! Sender klem og masse lykkeønskninger![emoji173][emoji173]
 
Innom her hele tiden, sjekker når krølle sist ble sett osv. Jeg får liksom ikke helt ro i sjelen her.

Ikke jeg heller :(

Håper bare lille keiseren har det bra..
 
IMG_4014.jpeg

Bittelille Rolf [emoji170] ble født kl 02.38 i natt. 810g og 33 cm lang. (2,5-persentilen...) Litt over 14 uker for tidlig (26+1). Foreløpig ser alt fint ut, men vi er forespeilet ca 70% sjanse for overlevelse, og ca 3 mnd på nyfødtintensiv.

Jeg er i overraskende god form etter ks i narkose. Håper å komme meg bort til nyfødtintensiv i løpet av kort tid. Dette kom litt brått på puppene også, og de er nok litt forvirret av blandingen oxytocinhemmer og ekstra oksytocin, så de lager ingen melk ennå...

Tusen takk for gode ord fra dere alle sammen! [emoji7]
 
Så liten og helt perfekt da [emoji7]
Håper virkelig alt går bra framover, fysøren så tøff du er! [emoji173]️
 
Så bitteliten og nydelig han er! Gratulerer som mamma igjen og lykke til fremover - han ser ut som en som har tenkt til å holde seg i 70%-bolken spør du meg!
 
Å herlighet for ein sjønnas! Heier på Rolf hele veien! Krølle du er rå enten du vil eller ei i dette tilfellet! Kos dere i tiden fremover;) Garantert like tøff som mammaen !!
 
Så fin han er:Heartblue Jeg har tro på at han der vil klare seg fint. Ser jo helt perfekt ut i alle fall.
 
For en nydelig og vakker liten gutt! Gratulerer! Må si det var tøff lesing, gråter en liten skvett og håper alt går bra fremover med dere alle. ❤️❤️❤️
 
Håper alt går bra fremover! :Heartred


Samme fødselsvekt som søskenbarnet mitt, som ble født prematurt for over 30 år siden. Han greide seg veldig fint, og er i dag en frisk og rask kar på nærmere 190. Tok igjen veksten etterpå gitt! Og i dag har de jo mye mer å hjelpe de små med, så krysser fingre for at bittelille Rolf også klarer seg bra. :Heartred
 
Back
Topp