Kynnere eller premature rier?

Ganske heftig dette her altså, men nå må vi bare gripe tak i at dett ks mest sannsynlig reddet han, og selv lm veien er lang videre, så krysser vi alt vi har her inne for at både han og dere kommer styrket ut av det på den andre siden.
 
Rolf har blitt min snusbaby - må innom å snuse på bildene av han «hele tiden».
 
Rolf har blitt min snusbaby - må innom å snuse på bildene av han «hele tiden».

Enig. Er så rart at Rolf er like gammel som frøkna i magen på dagen. Hun trolig pittelitt større sett vektmessig, men like gamle. Helt merkelig å se hvor ferdig, men samtidig ikke han er ❤️
 
Så nydelig liten gutt du har fått! Sender mange styrkeklemmer deres vei! Dette skal gå bra <3
 
Enig. Er så rart at Rolf er like gammel som frøkna i magen på dagen. Hun trolig pittelitt større sett vektmessig, men like gamle. Helt merkelig å se hvor ferdig, men samtidig ikke han er ❤️
Mitt knøtt er 2 uker yngre, men han ble målt til å tilsvare størrelsen på 8 dager eldre ved OUL, så det kan godt være han er tyngre enn Rolf. Han er jo litt mindre ferdig da med lunger og sånt, men ville mest sannsynlig overlevd om han ble født nå. Veldig rart å tenke på.
 
Mitt knøtt er 2 uker yngre, men han ble målt til å tilsvare størrelsen på 8 dager eldre ved OUL, så det kan godt være han er tyngre enn Rolf. Han er jo litt mindre ferdig da med lunger og sånt, men ville mest sannsynlig overlevd om han ble født nå. Veldig rart å tenke på.

Ja, rart men samtidig beroligende ❤️
 
Ja, rart men samtidig beroligende ❤️
Det er sant. Innomellom grubler jeg litt på hva som skulle til for at jeg skulle akseptert å være surrogatmor. Virker som jeg er langt mindre plaget enn gjennomsnittet.
 
De er jo langt fra ferdige som sådan, men de er allikevel så ferdige. Ser helt ut som små mennesker, helt nydelige.

Rolf er beintøff - og det er jammen mammaen og!
 
:sign10 - leste denne som ROLF. Ingen tvil om hvem som er i hodet mitt:)
 
Herlighet, jeg er litt satt ut av å ha lest gjennom denne tråden. Gratulerer så mye med fine, lille Rolf, godt at det har gått fint. Masse lykke til videre:Heartblue
 
Masse lykke til krølle <3

Blir veldig rørt av historien din, fantastisk å lese at han puster selv. <3
 
Sniker for å si gratulerer og masse lykke til! Ser ut som en sterk gutt dette her [emoji173]
 
Back
Topp