Ofc. Burde jo ane det da [emoji12][emoji23]
Hihi ^^ Har da en monk som skal bli 110 ^^ Hun er jo bare 50, så jeg har lang vei å gå ^^
Kjekt med ex bonus på klassen da!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ofc. Burde jo ane det da [emoji12][emoji23]
Så gøy da ! [emoji38] Slapper av med tv. Ikke vært i form eller humør gitt [emoji15]Hihi ^^ Har da en monk som skal bli 110 ^^ Hun er jo bare 50, så jeg har lang vei å gå ^^
Kjekt med ex bonus på klassen da!
Så gøy da ! [emoji38] Slapper av med tv. Ikke vært i form eller humør gitt [emoji15]
Takk [emoji169] Det trengs. I kveld er kvelden har jeg bestemt [emoji4] Så jeg lader opp på sofaen med modern family [emoji4]/hug
/cuddle
/soothe
/love
Takk [emoji169] Det trengs. I kveld er kvelden har jeg bestemt [emoji4] Så jeg lader opp på sofaen med modern family [emoji4]
Takk søteste [emoji169][emoji169]Lykke til <3
Noen som har fått fredagsfølelsen!?
Her er jeg på jobb til kl 18, men det nærmer seg da!
Fikk endelig vite at vi fikk barnehageplass på 2.opptak!!
Jeg har hatt betennelse i en finger i en uke, men det føles teit å gå til lege med en finger. Hmmmmm.....
Noen som vet om de har sånne dunker typisk 55liter som man kan lagre ting i, på Europris ? Med lokk på. Eller er det bare chlas Ohlson
Gjerne, men hvem kompenserer for lønna? Den trenger jeg nemlig. Tre unger trenger mye rart når vinter blir til vår.
God morgen
Gutt med vondt i øret som har vært mye våken i natt
Jeg som trodde vi var ferdig med øreproblemer
Har hatt fredagsfølelsen hele uka. Slik er det når man går hjemme.
Det er jo bare en liten finger ^^Aldri teit om du har betennelse da![emoji15]
Middagstips idag da jenter?
Heller mot taco![]()
Neeeeei. Jeg har en tremenning i Amerika. Og mamma har en barnløs onkel som døde og derved etterlater seg arv som skal deles på slekta, men det er nok ikke noe å bli rik av noe noen av de ti arvingene eller arvingene etter de ti arvingene rett nok. Siden den barnløse onkler var siste i søskenflokken. (du husket kanskje undersøkelsene jeg bedrev i vinter for å få kontaktinformasjon nettopp på den amerikanske grenen av slekta?)Har du ingen rik onkel i Amerika??[emoji23]
Taco er planen her.Taco er alltid bra![]()
Det er det jeg har handlet inn tilMiddagstips idag da jenter?
Heller mot taco![]()