Det er jo helt riktig det jeg sa. Du skriver jo det samme. Fra 140/90 regnes som høyt.
Hun tenker på undertrykket, som er i grenseland. Ikke overtrykket
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo helt riktig det jeg sa. Du skriver jo det samme. Fra 140/90 regnes som høyt.
Jeg mente at du trenger ikke ha både overtrykk over 140 og undertrykk over 90, det holder at en av delene er over for at det regnes som høyt.Det er jo helt riktig det jeg sa. Du skriver jo det samme. Fra 140/90 regnes som høyt.
Men det regnes ikke som høyt før det er 90.Hun tenker på undertrykket, som er i grenseland. Ikke overtrykket![]()
ja hvorfor tror du jeg mener noe annet?Jeg mente at du trenger ikke ha både overtrykk over 140 og undertrykk over 90, det holder at en av delene er over for at det regnes som høyt.
Men det regnes ikke som høyt før det er 90.
ja hvorfor tror du jeg mener noe annet?
Ja jeg skrev det også.Nei, men er helt i grenseland, og med proteiner i urinen og intens hodepine, er det verdt å sjekke oppda hun har mange av symptomene, og undertrykket er i tillegg forhøyet
![]()
Så bra.Ligger fortsatt på føden, men de regner med at jeg kommer meg hjem før helga. Blodtrykket stiger ikke og har kun +1 på proteiner nå. Så hode pinen er merst sannsynlig hormonell.
Fordi når du skriver 140/90 så høres det ut som man må ha det i kombinasjon før det regnes som høyt. Men da er vi enige da. Heldigvis er det sånn (hvertfall her jeg bor) at man får oppfølging før man er nådd kriteriet for å få diagnosen svangerskapsforgiftning, og heldigvis ser de på totalen av symptomer og ikke bare blodtrykket [emoji4]Men det regnes ikke som høyt før det er 90.
ja hvorfor tror du jeg mener noe annet?
Ja jeg tror du hengte deg opp i ting som ikke sto i innlegget mitt.Fordi når du skriver 140/90 så høres det ut som man må ha det i kombinasjon før det regnes som høyt. Men da er vi enige da. Heldigvis er det sånn (hvertfall her jeg bor) at man får oppfølging før man er nådd kriteriet for å få diagnosen svangerskapsforgiftning, og heldigvis ser de på totalen av symptomer og ikke bare blodtrykket [emoji4]
Tror vi må ha misforstått hverandre, for jeg kommenterte på at blodtrykket definitivt er i grenseland når det kun er 2 unna 90 i undertrykk. Unøyaktige målinger osv. Vi kommenterte nok litt på forskjellige ting.Ja jeg tror du hengte deg opp i ting som ikke sto i innlegget mitt.dette er grensene for hva som er høyt blodtrykk skrev jeg. Ikke kriterier for svangerskapsforgiftning.