Skravletråd uke 17!

Ny uke , juhu! Har vært å tatt ny blodprøve idag. Får høre på onsdag om hcg har steget siden blodprøve tirsdag i forrige uke!! Spent
 
Nå har jeg sagt i fra til veilederen min på jobb at jeg er gravid og forklart at formen er ikke på topp bestandig og hun var kjempe forståelsesfull [emoji173] Det var så godt og få sagt d slik at hun iallefall foratår hvorfor jeg ikke er 100% hele tiden :)

Så bra [emoji173]️
 
I dag er det bra med murringer.. er 6 uker i morgen. Det positive med det er at da vet jeg at det vokser [emoji173]️
 
Det er sant, jeg prøver og tenke positivt med alle disse symptomene, men er ikke så enkelt bestandig :')

Jeg vet.. så nå bare ligger jeg på sofan [emoji12] har litt vondt i magen(tarmene) spiste pizza, må på butikken og kjøpe haveregryn og naturel yoghurt. Pizza er ikke helt bra for den dårlige fordøyelsen.
 
Jeg vet.. så nå bare ligger jeg på sofan [emoji12] har litt vondt i magen(tarmene) spiste pizza, må på butikken og kjøpe haveregryn og naturel yoghurt. Pizza er ikke helt bra for den dårlige fordøyelsen.
Å, ja har tenkt og prøve å spise litt havregryn selv fordi om det ikke er det beste jeg vet å spise. Men det er jo sunt og man vet man får næringstoffer som man trenger. Kjenner og hører på magen at det er ikke alt den vil ha i disse dager :') romler og styrer på for fult :eek:
 
Da har jeg vært hos jordmor og der så jeg et lite foster på 19 mm med et fint bankende hjerte:Heartred:Heartred Ble satt frem fra 8+1 til 8+3:p

Litt vanskelig å se noe særlig mer enn en liten klump med et bankende hjerte, men veldig gøy uansett. Jordmor greide å glemme å ta bilde og tok heller bilde av en vann-cyste hun fant på eggstokken min. Ikke like gøy å henge på kjøleskapet akkurat:hilarious::hilarious:

Ååh, så herlig følelse [emoji7] Jeg var på UL fredag i forrige uke og så også et bankende hjerte [emoji2] Vi er omtrent like langt, 8+5 i dag her [emoji106] Sist var jeg helt i slutten av en termingruppe og det var en lang siste ventetid når folk postet allerede 4 uker før min egen termin at de hadde fått bebis [emoji28] Forøvring ikke så kult med et UL bilde av en vannsyste på kjøleskapet, men det var jo litt komisk at du fikk det og ikke et av fosteret [emoji51]
 
Like langt som i sommer og ingen blødninger
Dødsnervøs hver gang jeg er på do, men det virker lovende denne gangen [emoji173]
Fikk første kvalmebølgen i dag [emoji23]
Skulle lage omelett og i det jeg helte egget i en bolle begynte jeg å brekke meg noe helt sinnsykt
 
Håper alle får en flott uke :) Planer for uken er å henge med ei venninne, jobbe og satser på en tur på kino til helga :)
 
Håper alle får en flott uke :) Planer for uken er å henge med ei venninne, jobbe og satser på en tur på kino til helga :)
Så koselig❤ Håper du også får en fin uke :)
Her så har jeg full jobb uke, men håper på at formen tilsier at jeg kan gjøre litt andre ting enn å bo i sofaen/senga når jeg er ferdig med arbeidsdagen. :)
 
Så koselig❤ Håper du også får en fin uke :)
Her så har jeg full jobb uke, men håper på at formen tilsier at jeg kan gjøre litt andre ting enn å bo i sofaen/senga når jeg er ferdig med arbeidsdagen. :)

Eg har ikke så mange symptomer ennå ;) Føler meg lite gravide. Eg er 7+1, og har ømme pupper og stikking i nedre delen av magen. Var ganske trøtte sist uke, men bedre denne uken. Mine symptomer kommer nok.
 
Eg har ikke så mange symptomer ennå ;) Føler meg lite gravide. Eg er 7+1, og har ømme pupper og stikking i nedre delen av magen. Var ganske trøtte sist uke, men bedre denne uken. Mine symptomer kommer nok.
Ja du må bare nyte tiden. Jeg har gått rundt og trodd jeg har vært "dødsjuk" i 2 uker nestn før jeg fant ut jeg var gravid og den 1 1/2 som jeg har visst d har jeg heldivis stresset mindre, men formen har ikke vært noe særlig bedre. Men krysser fingrene for at når det her går over så får jeg et fint svangerskap videre :)
 
Ja du må bare nyte tiden. Jeg har gått rundt og trodd jeg har vært "dødsjuk" i 2 uker nestn før jeg fant ut jeg var gravid og den 1 1/2 som jeg har visst d har jeg heldivis stresset mindre, men formen har ikke vært noe særlig bedre. Men krysser fingrene for at når det her går over så får jeg et fint svangerskap videre :)

Off da. Håper det går bedre etter hvert :) Har en følelse for at den kvalmen plutselig kommer.
Lykke til videre :):Heartred
 
Nedtur hos legen i dag 8+1. Hadde ringt på forhånd å spurt om det var mulig å ta ultralyd for hjerteslag og fikk beskjed om at det skulle gå fint (ikke snakket med legen) Han i resepsjonen hadde glemt å si i fra at vi kom til timen kl 08.00 i dag, så vi fikk ikke kommet inn før kl 08.45, og da virket legen mest ivrig etter å bli ferdig. Sa det ikke var noe poeng med ultralyd nå siden det var så tidlig, og at det kunne hende han ikke fant hjerteslag, og det ville jo bare gjøre meg mer bekymret:rolleyes: Så han sa jeg kunne komme tilbake om et par uker for blodprøve og ultralyd.

Spurte om de kunne se at HcG-nivået på blodprøven de tok så bra ut, men da sa han at det var ikke det de tok blodprøve for,men blodprosenten min:rolleyes: Så da fikk jeg jo absolutt ingenting ut av det legebesøket... Får vel punge ut for en privattime på Volvat.
Å nei så irriterende! :( Da hadde jeg blitt skikkelig muggen altså!
 
Da har jeg vært hos jordmor og der så jeg et lite foster på 19 mm med et fint bankende hjerte:Heartred:Heartred Ble satt frem fra 8+1 til 8+3:p

Litt vanskelig å se noe særlig mer enn en liten klump med et bankende hjerte, men veldig gøy uansett. Jordmor greide å glemme å ta bilde og tok heller bilde av en vann-cyste hun fant på eggstokken min. Ikke like gøy å henge på kjøleskapet akkurat:hilarious::hilarious:
Så herlig å se da! :D
 
Back
Topp