Vi som temper

Det der virker bedre enn det jeg har fra "Make sure". Jeg må skru på lyset for å se hva som står i displayet og det et litt irriterende. Men hos oss er det heldigvis mannen som stort sett har ansvaret for termometeret på morningene, og putter det i munnen min, siden jeg er temmelig zombie og bruker evigheter på å finne ut om det i det hele tatt er på....:wacky:

Det der virker bedre enn det jeg har fra "Make sure". Jeg må skru på lyset for å se hva som står i displayet og det et litt irriterende. Men hos oss er det heldigvis mannen som stort sett har ansvaret for termometeret på morningene, og putter det i munnen min, siden jeg er temmelig zombie og bruker evigheter på å finne ut om det i det hele tatt er på....:wacky:

He he jeg prøver å ikke vekk min Sambo derfor funka det dårlig m et uten lys[emoji23] Men jeg har tempet vaginalt for å få det mest mulig korrekt.

He he jeg prøver å ikke vekk min Sambo derfor funka det dårlig m et uten lys[emoji23] Men jeg har tempet vaginalt for å få det mest mulig korrekt.

Jeg ligger alltid litt lenger enn han:) Temper i munnen jeg, tror ikke vaginal temping hadde fungert så godt med den ordningen vi har :laughing001

E88A6754-18F8-4030-9C30-E5B01A7E48E8.jpeg

Går rette vegen.

Litt ned i dag. Håper på en skikkelig festedip i morgen [emoji1317][emoji4]

IMG_0225.jpg

Image1524472680.237459.jpg

Tempen i dag![emoji4] Får se fremover, veldig spennende dette med temperatur[emoji1]Tviler på vi fikk til spire denne gangen, men likevel moro å bli kjent med denne merkelige kroppen[emoji849][emoji23]

b_CkUKuS.png
vanskelig å vite om jeg har hatt eggløsning eller om det er provera.. hva tror dere?

Slik er det med meg og må opp i 36,90 før jeg har trua. Det vil si at dei 4 siste gravid var det over 36,90

Ja. Jeg har aldri vært gravid, men har aldri hatt temp over 36,80 heller. Så jeg tror det er en sammenheng der.

Back
Topp