Verpesyk

Verpesyk.no det er meg.
En MA i september i fjor, flere kjemiske også i fjor. I år har vi ikke fått klaff, selv med Ovitrelle.

Har du blitt utredet? Eller må du vente?

Trist at du har mistet og hatt kjemiske graviditet, vil jo helst at du får en spire som holder til termin [emoji173]️

Jeps, jeg har PCOS, så skal bare ha noe for å få i gang eggløsning.. Blei skikkelig sur når jeg fandt ut av feilen for to dager siden altså [emoji85]

Ja, det kan jeg tenke meg at du ble! Hadde klikket selv, spesielt fordi du tross alt har ventet lenge, men så skal du vente i enda 5 uker [emoji30][emoji30][emoji30]

Håper du har noe å gjøre på, så går kanskje dagene litt fortere [emoji28]

Kjenner jeg gjelder meg veldig til å bli gravid og det å skulle få nr 2. Men samtidig så gruer jeg meg. Så mye tanker og den redselen for å miste igjen. For ikke å snakke om at jeg har spydd alle mine graviditeter så blir spennende å se om det blir noe annerledes nå.

Tror det er naturlig å være ekstra nervøs, men som jeg sa til mannen. Prøver vi ikke igjen får vi hvertfall ikke en ny baby. Så må gjøre det uansett hvor redd og nervøs jeg er.

Det har du faktisk helt rett i, skal det bli baby så må man faktisk tørre å prøve[emoji5] regner gjerne med at man blir litt mer fulgt opp dersom man opplever SA og gjerne etterhverandre og?

Jeg gleder meg selvfølgelig til å bli gravid, men det vil jo være en liten frykt i gleden, da man ikke vet hva som skjer [emoji5] men krysser fingrene for at det blir spirer som sitter hele terminen [emoji173]️

Slenger meg på her! Har en liten på 18 mnd, men kan ikke huske at jeg var så ille verpesjuk før den graviditeten. Tar meg selv i å bli skikkelig misunnelig på gravidmagene rundt om kring. Syns det er helt sykt mange av dem for tiden, men er nok bare meg som legger ekstra godt merke til dem :happy: Har lange sykluser også, så ventetiden mellom EL gjør meg veldig utålmodig og enda mer klar for ny baby!

Nå har jeg ikke baby fra før, men det du sier at man tar seg i å bli sjalu på gravidmagene rundt er jeg helt enig med [emoji28] var i Babyshower til en av mine nærmeste venninner i dag, og jeg fikk kjenne sparkene til den lille, og jeg bare kjente det stakk litt i hjertet [emoji85][emoji173]️

Blir det prøving snart? Eller har dere allerede startet? [emoji5]

Føler meg veldig verpesyk!! Aldri fått to streker, og er nå i gang med pp6..Håper på spire for oss alle :)

Hvor lenge har du vært verpesyk? [emoji2]

Krysser fingrene for at det blir to streker på deg snart [emoji7]

Har du blitt utredet? Eller må du vente?

Trist at du har mistet og hatt kjemiske graviditet, vil jo helst at du får en spire som holder til termin [emoji173]️

Takk[emoji173]️
Holder på med utredning, men det offentlige suger. Så mellom de to timene i offentlig regi har vi oppsøkt privat for fortgang.
Vi har mannefaktor, nedre grense på antall og mengde. Jeg har noe tynn slimhinne og manglende eggløsning i ny og ne. Ikke så greit å bli eldre prøver, er 37år nå.

Det har du faktisk helt rett i, skal det bli baby så må man faktisk tørre å prøve[emoji5] regner gjerne med at man blir litt mer fulgt opp dersom man opplever SA og gjerne etterhverandre og?

Jeg gleder meg selvfølgelig til å bli gravid, men det vil jo være en liten frykt i gleden, da man ikke vet hva som skjer [emoji5] men krysser fingrene for at det blir spirer som sitter hele terminen [emoji173]️

Blir nok ikke fulgt tettere opp selv med to sa. Har fått beskjed om at ingen utredning eller tettere oppfølging blir satt i gang før jeg eventuelt mister en gang til . Har jo en frisk sønn fra før så vi får det jo til [emoji6]

Hvor lenge har du vært verpesyk? [emoji2]

Krysser fingrene for at det blir to streker på deg snart [emoji7]

Takk! Håper virkelig det :)
Hatt lyst på barn lenge, men føler selve verpesyken har slått ordentlig ut de siste to åra Hva med deg? Har du barn fra før?

Super klar for at spiren snart sitter...

Takk[emoji173]️
Holder på med utredning, men det offentlige suger. Så mellom de to timene i offentlig regi har vi oppsøkt privat for fortgang.
Vi har mannefaktor, nedre grense på antall og mengde. Jeg har noe tynn slimhinne og manglende eggløsning i ny og ne. Ikke så greit å bli eldre prøver, er 37år nå.

Off, ja, det offentlige fungerer ikke til alt!

Hva blir veien videre evt?

[emoji173]️

Takk! Håper virkelig det :)
Hatt lyst på barn lenge, men føler selve verpesyken har slått ordentlig ut de siste to åra Hva med deg? Har du barn fra før?

Hehehe, 2 år med verpesyke, det er jo en stund [emoji28]

Jeg har alltid hatt lyst på barn, men den skikkelig verpesyken satte i gang i januar etter SA[emoji28] og nå er det det eneste jeg tenker på - å bli gravid [emoji85]

Har ingen barn fra før, men samboeren min har 2 barn.. han var egentlig ferdig med barn - helt til han møtte meg [emoji2] han er en del år eldre enn meg da [emoji5] men klar for å lage barn sammen med meg, så lenge jeg får en mens til siden SA i mars også [emoji17][emoji5] så vi startet skikkelig prøving fra mai/juni av [emoji173]️

Ja, det kan jeg tenke meg at du ble! Hadde klikket selv, spesielt fordi du tross alt har ventet lenge, men så skal du vente i enda 5 uker [emoji30][emoji30][emoji30]

Håper du har noe å gjøre på, så går kanskje dagene litt fortere [emoji28]
Hehe, godt der ikke bare er meg, mannen synes jeg overdrev litt.. Blir ikke mindre gretten av sånt [emoji23] Vel, jeg er fulltidsstuderende så det er travelt sånn sett, og jo lengre vi venter på baby jo flere ting får jeg fullført før barsel, så det er jo egentlig ikke så dumt. Hvis bare studiet ikke hadde handlet om babyer, graviditeter og fertilitetsbehandlinger så hadde det kanskje vært litt lettere å tenkte på noe annet [emoji14][emoji38]

Hehe, godt der ikke bare er meg, mannen synes jeg overdrev litt.. Blir ikke mindre gretten av sånt [emoji23] Vel, jeg er fulltidsstuderende så det er travelt sånn sett, og jo lengre vi venter på baby jo flere ting får jeg fullført før barsel, så det er jo egentlig ikke så dumt. Hvis bare studiet ikke hadde handlet om babyer, graviditeter og fertilitetsbehandlinger så hadde det kanskje vært litt lettere å tenkte på noe annet [emoji14][emoji38]

Hva studerer du? Sykepleie? [emoji5] forstår at det ikke akkurat gjør det lettere å tenke på noe annet [emoji28][emoji85]

Jeg er 23 år, i pp1 og gal av å ha vært verpesyk så lenge jeg kan huske[emoji28][emoji23] Samboer som er 28 er endelig klar og beordret meg om å slutte på p ringen nå. IKM om 12 dager og hadde tidlig el i CD11! Så er CD16 og 5DPO i dag! Kjempespent! På å ta test til helgen, men vet sjansen er liten for å bli gravid i pp1. Kjenner murringer i eggstokk/livmor i dag håper det er egget som fester seg[emoji57]

Jeg er 23 år, i pp1 og gal av å ha vært verpesyk så lenge jeg kan huske[emoji28][emoji23] Samboer som er 28 er endelig klar og beordret meg om å slutte på p ringen nå. IKM om 12 dager og hadde tidlig el i CD11! Så er CD16 og 5DPO i dag! Kjempespent! På å ta test til helgen, men vet sjansen er liten for å bli gravid i pp1. Kjenner murringer i eggstokk/livmor i dag håper det er egget som fester seg[emoji57]

Da har du noen nervepirrende dager fremover [emoji2] krysser fingrene for at egget fester seg og blir værende i 9mnd [emoji7]

Egentlig så skulle jeg fått baby i januar, og så skulle jeg hatt termin nå i mai, og så egentlig skulle jeg straks bikket 12 uker med termin i novemver, men har gått på trynet 3 ggr på rad..

Så JA , definitivr VERPESJUK! ;)

Egentlig så skulle jeg fått baby i januar, og så skulle jeg hatt termin nå i mai, og så egentlig skulle jeg straks bikket 12 uker med termin i novemver, men har gått på trynet 3 ggr på rad..

Så JA , definitivr VERPESJUK! ;)
Føler med deg! Hadde en SA i januar og en MA nå i april. Hadde egentlig termin 11. november. Håper en ny spire sitter fort hos oss begge, og at den sitter helt til termin!

Back
Topp