Verpesyk

Utrolig verpe sjuk her ja[emoji23][emoji85]

Ser jo at jeg definitivt ikke er aleine om det ja [emoji23][emoji2]

Eneste jeg tenker på er å bli gravid, gå gravid og få en liten i armene mine [emoji28]
Hjelper ikke at det eneste jeg ser rundt meg er gravide da [emoji85][emoji85]

Prøver på nr.2. Kjørte prøvepause en måneds tid, men den er akkurat avsluttet :D Med mine sykler er det ingen sjanse før EL i midten av mai uansett.

Har du lang syklus? [emoji5] blir en spennende tid i mai da [emoji2][emoji2]

56 dager de to siste syklene. Kan heldigvis fint bli gravid likevel. Tre siste syklene før lille ble unnfanget var på 44, 42 og 44 dager.

Det var litt lang syklus ja [emoji28] men så bra du fint kan bli gravid likevel [emoji2] pleier du å teste etter EL?

Veldig verpesyk! Har telt ned til time på sykehuset (ingen TR siste 4 månedene..) som jeg trodde var i morgen, viser seg at sykehuset har gjort feil når de sendte tidene ud, så jeg skal vente 5 uker til! Ikke helt greit akkurat nå :/

Av og til. Ganske god på å gjenkjenne tegnene uten hjelp ;) Hva med deg?

Har aldri vært bevisst på EL slim eller hvordan kroppen er rundt EL, men har heller ikke prøvd så lenge [emoji28] begge gangene jeg ble gravid i år skjedde bare og tilfeldigvis rundt eggløsning [emoji85] så er veldig spent på når vi faktisk skal forsøke å bli gravid i mai/juni om det klaffer på første forsøk igjen [emoji5] litt mer bevisst hvordan kroppen er nå da, men tror ikke jeg kommer til å teste etter EL [emoji5]

Har ca en syklus på 30 dager, så går utifra en kalender bare for å se litt [emoji5]

Veldig verpesyk! Har telt ned til time på sykehuset (ingen TR siste 4 månedene..) som jeg trodde var i morgen, viser seg at sykehuset har gjort feil når de sendte tidene ud, så jeg skal vente 5 uker til! Ikke helt greit akkurat nå :/

Åååh nei! Så typisk og unødvendig [emoji17][emoji24]
Er det noen grunn til at du ikke har fått TR de siste månedene montro?

Dårlig gjort av sykehuset [emoji30]

Da er jeg ikke alene om det [emoji23] hvor lenge har du vært verpesyk?
Snart 6 år...
Mannen min brukte laaaang tid på å bli klar. Så vi har bare prøvd siden nyttår egentlig.
Men jeg har 5 mnd lange sykluser uten hormonhjelp, så tar Provera for mensen og Letrozol for eggløsning.
Enda ingen positiv test for eggløsning, så ting tar tid... :( :(

Snart 6 år...
Mannen min brukte laaaang tid på å bli klar. Så vi har bare prøvd siden nyttår egentlig.
Men jeg har 5 mnd lange sykluser uten hormonhjelp, så tar Provera for mensen og Letrozol for eggløsning.

Oi, det var lenge å være verpesyk [emoji28] men viktig at mannen også er klar [emoji5]

Det var lang syklus :/ krysser fingrene for at det snart blir positiv eggløsningstest og at dere kan kjøre på [emoji2]

Verpesyk.no det er meg.
En MA i september i fjor, flere kjemiske også i fjor. I år har vi ikke fått klaff, selv med Ovitrelle.

Åååh nei! Så typisk og unødvendig [emoji17][emoji24]
Er det noen grunn til at du ikke har fått TR de siste månedene montro?

Dårlig gjort av sykehuset [emoji30]
Jeps, jeg har PCOS, så skal bare ha noe for å få i gang eggløsning.. Blei skikkelig sur når jeg fandt ut av feilen for to dager siden altså [emoji85]

Veldig dumt du hadde 2 SA etterhverandre i fjor [emoji17] vet hvordan det er..

Hvordan stiller du deg til å bli gravid igjen nå? Er du ekstra nervøs?

Jeg hadde 2 SA nå i januar og mars, og kjenner at når vi starter prøvingen i mai/juni så er jeg litt ekstra nervøs for ny SA... og kan nesten ikke vente til jeg blir gravid og få være gravid i 9mnd [emoji173]️

Kjenner jeg gjelder meg veldig til å bli gravid og det å skulle få nr 2. Men samtidig så gruer jeg meg. Så mye tanker og den redselen for å miste igjen. For ikke å snakke om at jeg har spydd alle mine graviditeter så blir spennende å se om det blir noe annerledes nå.

Tror det er naturlig å være ekstra nervøs, men som jeg sa til mannen. Prøver vi ikke igjen får vi hvertfall ikke en ny baby. Så må gjøre det uansett hvor redd og nervøs jeg er.

Slenger meg på her! Har en liten på 18 mnd, men kan ikke huske at jeg var så ille verpesjuk før den graviditeten. Tar meg selv i å bli skikkelig misunnelig på gravidmagene rundt om kring. Syns det er helt sykt mange av dem for tiden, men er nok bare meg som legger ekstra godt merke til dem :happy: Har lange sykluser også, så ventetiden mellom EL gjør meg veldig utålmodig og enda mer klar for ny baby!

Snart 6 år...
Ventet lenge før mannen ble klar her også. Vel verdt ventetiden! Håper hormonbehandling din gjør susen og at spiren sitter snart :Heartpink

Back
Topp