Verpesyk

Totlaaa

Gift med forumet
Himmelbarn
Januarlykke 2019
Påskeliljene 2022 ❤️
❤️Mailykke 2022❤️
Ja altså, er noen andre her inne som er utrolig verpesyke?
Etter jeg mistet i SA i både Januar og mars, så har jeg kun ÉN tanke i hodet: BLI GRAVID! Jeg fikk mensen tilbake etter en måned, og nå har jeg trolig hatt eggløsning en eller annen gang i løpet av uken, men ingen aksjer ble lagt inn, da samboer ville høre på legen og vente minst 2-3 sykluser..

Så jeg venter da bare på mensen igjen før det prøving i mai eller juni, men jeg er så verpesyk NÅ [emoji23]

Det skulle ikke tilfeldigvis være noen andre her som også er skikkelig verpesyke? [emoji28]

La det bli spirer til 2019 [emoji173]️

Jeg tror jeg snakker for alle når jeg sier alle her inne er verpesyke :)

Jeg er ekstremt verpesyk. Det plager meg skikkelig at jeg har så store problemer med å bli gravid :(

Vel.. Vi har enda fire mnd før sjans til å bli gravid, så jeg venter meg jo ihjel :hilarious:

Jeg er ekstremt verpesyk. Det plager meg skikkelig at jeg har så store problemer med å bli gravid :(

Har du barn fra før eller prøver du på første? Er det noe spesielt i veien for at du har problemer med å bli gravid? (Du må ikke svare hvis du føler det blir for personlig :) ) [emoji173]️

Vel.. Vi har enda fire mnd før sjans til å bli gravid, så jeg venter meg jo ihjel :hilarious:

Da kan jeg tenke meg at ventetiden er helt forjævlig treig [emoji28][emoji17]

Tiden går på noen måter fort, men samtidig så går den så sykt sakte [emoji85][emoji17]

Har du barn fra før eller prøver du på første? Er det noe spesielt i veien for at du har problemer med å bli gravid? (Du må ikke svare hvis du føler det blir for personlig :) ) [emoji173]️

Første. Har ingen barn :(
Jeg har ei slimhinne som er for tynn, problemer med skikkelig EL og er sikkert mer :P
Skal sende IVF søknad i løpet av sommeren men håper vi slipper.

Første. Har ingen barn :(
Jeg har ei slimhinne som er for tynn, problemer med skikkelig EL og er sikkert mer :P
Skal sende IVF søknad i løpet av sommeren men håper vi slipper.

Har du vært på utredning?

Krysser fingrene for at det setter seg en spire snart [emoji173]️ så kanskje du slipper IVF [emoji5]

Har du vært på utredning?

Krysser fingrene for at det setter seg en spire snart [emoji173]️ så kanskje du slipper IVF [emoji5]

Ja :) Var hos GU jeg fant det ut :) Jeg går på letrozol frem til vi skal til IVF. Så håper vi har flaks :)

Verpesyk til 1000! Jeg har hatt lyst på barn fra jeg gikk i barnehagen og er allerede passert 30. Første kom for 15 måneder siden og allerede tre uker etter fødselen var både jeg og mannen klare for nummer to :hilarious:

Jeg er veldig verpesyk! Venter på el etter utskraping på torsdag, 10+6 (MA hvor fosteret døde ca 9+3). Håper det går fort

Ekstremt verpesjuk. Hadde to sa i mars og april 2017 så flyttet vi. Fikk meg ny jobb som var et kort vikariat og en del sånne ting så da satt vi prøvingen på vent men nå skal vi endelig begynne å prøve [emoji1] kjenner jeg grugleder meg

Verpesyk til 1000! Jeg har hatt lyst på barn fra jeg gikk i barnehagen og er allerede passert 30. Første kom for 15 måneder siden og allerede tre uker etter fødselen var både jeg og mannen klare for nummer to :hilarious:

Så herlig [emoji7] har dere fått nr 2 eller planlagt nr 2 nå? [emoji2]

Jeg er veldig verpesyk! Venter på el etter utskraping på torsdag, 10+6 (MA hvor fosteret døde ca 9+3). Håper det går fort

Åh, så dumt [emoji17] den ventingen er faktisk verre enn å vente på å bli gravid [emoji17]

Var det første graviditet?

Ekstremt verpesjuk. Hadde to sa i mars og april 2017 så flyttet vi. Fikk meg ny jobb som var et kort vikariat og en del sånne ting så da satt vi prøvingen på vent men nå skal vi endelig begynne å prøve [emoji1] kjenner jeg grugleder meg

Veldig dumt du hadde 2 SA etterhverandre i fjor [emoji17] vet hvordan det er..

Hvordan stiller du deg til å bli gravid igjen nå? Er du ekstra nervøs?

Jeg hadde 2 SA nå i januar og mars, og kjenner at når vi starter prøvingen i mai/juni så er jeg litt ekstra nervøs for ny SA... og kan nesten ikke vente til jeg blir gravid og få være gravid i 9mnd [emoji173]️

Åh, så dumt [emoji17] den ventingen er faktisk verre enn å vente på å bli gravid [emoji17]

Var det første graviditet?
Jeg er 99,9% sikker på at jeg hadde en SA i januar, og ble gravid rett etter den. Tok aldri noen g-test den første gangen. Men vi har ingen barn fra før av.

Jeg er 99,9% sikker på at jeg hadde en SA i januar, og ble gravid rett etter den. Tok aldri noen g-test den første gangen. Men vi har ingen barn fra før av.

Aah, krysser fingrene for at spiren vil sitte neste gang [emoji173]️

Back
Topp