Modningstegn?

IngeridElisabeth

Elsker forumet
Julikulene 2020
Har du noen modningstegn? Og hvor langt er du i så fall på vei? Spennende å følge med hverandre fremover nå.
 
38 uker her... nå føler jeg at det nærmer seg. Føler meg usannsynlig frisk i formen og alt er bare bra... sånn var det før de andre kom.
 
38+2. To uker til termin. Ingen tegn. Men det hadde jeg aldri med de andre to heller, så får vel bare vente i spenning. Idag er første dag jeg kjenner at jeg er klar for fødsel da, så spørs om det ikke blir litt lenge å vente for meg fremover. Kan jo risikere det går nærmere 4 uker også [emoji50]
 
39+1 Og har nå mye murringer, og en del maserier:) Jeg kan i flere timer ha rundt 10min mellom dem, før det så dabber av igjen, og plutselig går det timer i mellom.. De er ganske greie på styrke til tider også:p
Håper bare det hjelper godt på modningen, og at jeg slipper å gå slik så veldig lenge:)
Førstemann kom 39+6:happy::angelic:
 
Er 36+6, har en del kynnere som tar tak, må stoppe opp og puste meg igjennom de. Hun presser en del nedover kjenner jeg. Men har ikke helt troen på at hun kommer av seg selv, føler jeg har en kropp som ikke vil starte fødselen av seg selv. Håper slimproppen snart går, vet det kan ta uker før fødsel, men da føler jeg det har skjedd noe.
 
38+2 i dag. Ikke så mye ubehag på dagtid, annet enn at jeg føler meg supertung og synes at alle avstander er uoverkommelige. Men på kveldstid har jeg mye kynnere, ganske kraftige, og har begynt å kjenne litt vonde mensmurringer de siste tre-fire dagene.
 
37+1 og mye stikking og press nedover, mye kynnere og en del menssmerter i mage og rygg.
 
Har fra onsdag til i går hatt masse kynnere, nedpress med stikkinger og murringer, i dag er nesten alt borte, kommer en kynner i ny og ne bare [emoji848]
 
Har begynt å få litt vonde kynnere på kvelden. Og løsere i magen, hvis det er et tegn?! 37+6
 
Er ikke mer enn 35+4 , men her har i allefall magen sunket veldig, føler jeg går med hodet mellom beina. Ellers lite kynnere, lite tegn. Har født en uke før termin og en uke etter før, så her er det bare å smøre seg med tålmodighet.
Hadde myyyyye mer kynnere tidlig forje gang :)

Blir spennende uker fremover!
 
Har veldig av og på, men hadde mye modningsrier for noen uker tilbake. Og etter jeg roet ned så har jeg kynnere hele dagen, og mye stikkinger, og murringer. Nedpresset er ekstremt hver morgen. Men ellers ikke noen modningsrier i det siste. 35+6.
Men sliter med at jeg ikke kan gjøre noe uten at murringene kommer og at jeg får kraftige kynnere.
 
Vonde kynnere, mensmurring, og stikking hele dagen, men spesielt på kvelden og natta. Løs mage, slimpropp har gått. 38+0.
 
Mye stress i det siste så jeg har gått med modningsrier I hele går. Magen er nedsunket og jeg har generelt mye kynnere. Sover mye. Plutselig energi. Nedpress.
 
Jeg vet ikke om jeg har så mye modingstegn, noen maserier kanskje, sover mye, mer slim enn vanlig, men ikke noe alarmerende. Nå skal jeg ha keisersnitt uansett, men føler liksom at "kroppen er klar" hvis den forbereder seg på fødsel selv. JM sa også at jo mer modning jeg har før ks, jo bedre melkeproduksjon kan jeg regne med å ha, så håper det kommer mer.
 
Har hatt så ekstremt løs mage de siste dagene, håper ikke det varer de neste tre ukene. Vet det skal være et tegn, men kjenner det er litt slitsom. Noe tips til hva som hjelper? Har mye kynnere om natten nå, blir nesten redd fordi jeg ikke klarer å kjenne babyen sine bevegelser så godt
 
I dag morges tror fødeavdelingen at den ytterste fostervannshinna gikk. Stemmer med lukt og mengde. I tillegg er nå en del av utfloden/slimet som kommer brunlig. Ikke at noe av dette trenger å bety fødsel men, krysser fingrene. 40+4 i dag.
 
I dag morges tror fødeavdelingen at den ytterste fostervannshinna gikk. Stemmer med lukt og mengde. I tillegg er nå en del av utfloden/slimet som kommer brunlig. Ikke at noe av dette trenger å bety fødsel men, krysser fingrene. 40+4 i dag.
Så spennende [emoji4][emoji106]
 
Back
Topp