Modningstegn?

Var på ul kontroll idag... 38+4 og kroppen har startet og modnes litt...ba henne sjekke livmorhalsen.. og der var den forkortet og myk..så hun strippet meg litt idag.. lov å håpe det setter fortgang i det:)
 
Masse rosa slim, samt noen runder med slim som har blodtråder i seg. Slimpropp eller?
Hadde også regelmessige kynnere eller noe i natt med 5 minutter mellom, men det dabbet av. Spennende fremover nå.
 
Idag masse slim med blodspor. .og veldig aktiv gutt i magen.. også veldig løs mage.. vært på do noen ganger...kroppen som tømmer seg ?..spent....er det noe på gang eller må man smøre seg med tålmodighet noen dager til ;)
 
Jeg har hatt en runde med husvask i går, etter et plutselig behov for det [emoji12] mannen lurte fælt på hvor energien hadde kommet fra [emoji23] det husker jeg fra dagen(e) før fødselen satt i gang med de to andre - et sånt plutselig behov for å vaske. Jeg har også hatt relativt kraftige menssmerter de siste to dagene. I dag har jeg hatt en liten blødning, som jeg mistenker kan være tegningsblødning. Det har jeg ikke hatt/lagt merke til med de to andre da, så det har jeg ingen erfaring med [emoji12] er fremdeles over en uke til termin, så jeg tenker at det nok er litt lureri på gang, og at det nok kan ta tid før fødselen er i gang. Uansett er det ikke tvil om at kroppen forbereder seg [emoji4]
 
Og har hatt mer bekkenløsning i går og i dag - i tillegg til at jeg har følt meg skikkelig tung plutselig, og at babyen var skikkelig aktiv for et par dager siden, men nå er veldig rolig
 
39+2 og 8 dager til termin, andregangs.

Vært løs i magen en liten ukes tid, i går og i dag har jeg hatt mye murringer/små-vondt i magen. Kraftige kynnere de siste 5 dagene, ikke lett å røre på seg og få gjort stort, for da må jeg stoppe opp og puste meg gjennom de. Dessuten ekstremt dårlig søvn siste uka, ofte våken nesten hele natta. Hvis heldig som sover jeg 3-4 timer, men våkner minst 5-10 ganger i løpet av den tida. Så her soves det i økter, når jeg får det til.
 
39 + 4 - i natt var det ca 2 timer hvor hun var veldig aktiv og var masse stikking og jevnlig nedpress (nedpress har jeg hatt en stund på dagen) tror muligens slimproppen gikk i dag også:nailbiting: går på jerntabletter og har vært mye hard i magen, men nå er den løsere. Spennende å se om det skjer noe. Har egentlig mensen termin i dag. OUL er 19 mai.
Er 2 gangs, og hadde ikke mye tegn med storebror før det startet.
 
Jeg har hatt masse modningstegn i 1-2 uker nå, og i dag var alle borte... helt til nå i ettermiddag. Masse slim, mens smerter, noen kynnere/rier som kommer regelmessig og har forandret seg... nedpress, hoven nedentil og en rar følelse i kroppen. Nesten så jeg håper det gir seg, for har så lyst til å være med 2 åringen i 17 mai toget, for han gleder seg sånn!!! Sikkelig hormonell og grinete i dag også .. he he .. jeg tror det skjer noe her nå!!!
 
Ble strippet igjen idag...hadde 3fcm åpning da de sjekket meg ganske moden her...men har litt for mye fostervann så gutten trives godt i magen... 4kg...blur satt igang på mandag om ikke noe skjer før
 
Slimproppen begynte å gå 16. Mai men tar liksom aldri slutt heller [emoji85] hvor mye er det egentlig... ellers har jeg trodd riene var i gang et par ganger, men nå kommer det bare tak i ny og ne...
 
Slimproppen begynte å gå 16. Mai men tar liksom aldri slutt heller [emoji85] hvor mye er det egentlig... ellers har jeg trodd riene var i gang et par ganger, men nå kommer det bare tak i ny og ne...

Her var det ikke veldig mye som kom men nok til at jeg skjønte det måtte være slimproppen. Var litt blodstriper også..
Men har hørt det er veldig forskjellig fra person til person..

Her har det dabba litt av igjen etter igår. Men kommer fortsatt noen i timen og de er mye vondere enn vanlige kynnere. Men ikke like vondt som det var igår.

Nå skal jeg snart prøve å gå en tur, se om det hjelper på:)
Klar for baby idag[emoji1]
 
Jeg har hatt masse modningstegn i 1-2 uker nå, og i dag var alle borte... helt til nå i ettermiddag. Masse slim, mens smerter, noen kynnere/rier som kommer regelmessig og har forandret seg... nedpress, hoven nedentil og en rar følelse i kroppen. Nesten så jeg håper det gir seg, for har så lyst til å være med 2 åringen i 17 mai toget, for han gleder seg sånn!!! Sikkelig hormonell og grinete i dag også .. he he .. jeg tror det skjer noe her nå!!!

Hvordan er ståa hos deg idag?
 
38+2 litt mensmurringer.
Slimproppen gikk for en uke siden.
usansynlig god form.
nedpress innimellom.
lite kynnere. [emoji30]
 
Hvordan vet man egentlig at det er rier i forhold til modnings/maserier eller sterke kynnere?
 
Hvordan vet man egentlig at det er rier i forhold til modnings/maserier eller sterke kynnere?
Vanskelig å vite synes jeg selv. Men rier tar seg opp. Mer intenst. Åpningsriene skal ikke dabbe av... Jeg er usikker hver gang selv når takene begynner. Men pleier å prøve å legge meg. Dabber det av eller jeg klarer å sove gjennom/imellom er det modningsrier eller rier i tidlig fase hos meg. Lykke til:)
Ta heller en telefon eller sjekk for mye. Fødeavdelingen er der for å hjelpe deg [emoji813]️
 
Back
Topp