Var på ul kontroll idag... 38+4 og kroppen har startet og modnes litt...ba henne sjekke livmorhalsen.. og der var den forkortet og myk..så hun strippet meg litt idag.. lov å håpe det setter fortgang i det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
går på jerntabletter og har vært mye hard i magen, men nå er den løsere. Spennende å se om det skjer noe. Har egentlig mensen termin i dag. OUL er 19 mai.Dere som har svart her- har det skjedd noe?![]()
Aah, så kjedelig!Nei....alt av modningstegn er borte for 3.dagen..kun litt tynnere på kvelden nå...
Slimproppen begynte å gå 16. Mai men tar liksom aldri slutt heller [emoji85] hvor mye er det egentlig... ellers har jeg trodd riene var i gang et par ganger, men nå kommer det bare tak i ny og ne...
Jeg har hatt masse modningstegn i 1-2 uker nå, og i dag var alle borte... helt til nå i ettermiddag. Masse slim, mens smerter, noen kynnere/rier som kommer regelmessig og har forandret seg... nedpress, hoven nedentil og en rar følelse i kroppen. Nesten så jeg håper det gir seg, for har så lyst til å være med 2 åringen i 17 mai toget, for han gleder seg sånn!!! Sikkelig hormonell og grinete i dag også .. he he .. jeg tror det skjer noe her nå!!!
Hvordan er ståa hos deg idag?
Vanskelig å vite synes jeg selv. Men rier tar seg opp. Mer intenst. Åpningsriene skal ikke dabbe av... Jeg er usikker hver gang selv når takene begynner. Men pleier å prøve å legge meg. Dabber det av eller jeg klarer å sove gjennom/imellom er det modningsrier eller rier i tidlig fase hos meg. Lykke tilHvordan vet man egentlig at det er rier i forhold til modnings/maserier eller sterke kynnere?