Oss testetøser imellom

Wtf!! Nå skjønner jeg ingenting her jeg sitter[emoji33][emoji33] dette kan ikke stemme?
Vis vedlegget 254138
Det der er babystrek[emoji7] [emoji7] [emoji7] [emoji3] [emoji3] [emoji3] [emoji3] [emoji173] [emoji173] [emoji173] [emoji173] [emoji173] [emoji119] [emoji119] [emoji119] [emoji119] [emoji119] [emoji119]

Er så skuffa og i dag kom det en tåre på badet her[emoji22] skjønner ikke hvordan man kan få en svak positiv og negativ dagen etter[emoji20] nå blir det teste stopp her.
Vis vedlegget 254339
Stakkars, nå fikk jeg vondt av deg, søta[emoji26] [emoji27] Så jo tydelig en rosa strek på den du tok igår[emoji20] Sender deg en stor bamsetrøsteklem[emoji173]

Er så skuffa og i dag kom det en tåre på badet her[emoji22] skjønner ikke hvordan man kan få en svak positiv og negativ dagen etter[emoji20] nå blir det teste stopp her.
Vis vedlegget 254339
Nei wtf ??? Herregud... nå skjønner jeg ingenting!!!!!!!!!!!!!!!!!

Da jeg hadde MA og cytotec skulle jeg måle hcg etter 30 dager, men vet ikke om det er vanlig.
Nei ikke jeg heller...Skjønner ikke egentlig hva som er vanlig for jeg måtte ringe å spørre om å få kontrolltime.. for å sjekke om alt er kommet ut..så her virker det som om man får tabletter og det er det...

Nei ikke jeg heller...Skjønner ikke egentlig hva som er vanlig for jeg måtte ringe å spørre om å få kontrolltime.. for å sjekke om alt er kommet ut..så her virker det som om man får tabletter og det er det...

Slik var det med meg, tabletter og alt sjekk etterpå stopp. Måtte sjølv krangle meg fram til hcg blodprøver.

Image1524318167.634800.jpg

Hva tenker dere? Denne er fra i går [emoji15] skulle bare se før jeg kastet den. Negativ i går. Ikm 2 dager siden, men har litt variert syklus. Men har hatt murringer i 1-2 uker [emoji28]

Jeg fikk heller ikke noen kontrolltime egentlig, kun hcg-prøven etter 30 dager. Måtte likevel inn flere ganger da, siden det var rester, men da måtte jeg jo ringe og be om å få komme siden jeg kjente at noe var galt. Dårlig at de ikke automatisk har en kontroll for alle, synes jeg. Er jo ikke helt få som har rester.

Jeg fikk heller ikke noen kontrolltime egentlig, kun hcg-prøven etter 30 dager. Måtte likevel inn flere ganger da, siden det var rester, men da måtte jeg jo ringe og be om å få komme siden jeg kjente at noe var galt. Dårlig at de ikke automatisk har en kontroll for alle, synes jeg. Er jo ikke helt få som har rester.
Nei jeg har fått inntrykk av at det er MANGE som ikke får ut alt..:( hvordan merket du at noe ikke var som det skulle..?

Nei jeg har fått inntrykk av at det er MANGE som ikke får ut alt..:( hvordan merket du at noe ikke var som det skulle..?

Jeg har også inntrykk av at det er mange som må gjennom flere runder, dessverre. Selv kjente jeg at det var et slags press i livmorhalsen. Jeg kjente rett og slett at det var noe som satt fast der. Veldig ubehagelig! I tillegg hadde jeg mye murring i mage og rygg, men det var det at jeg kjente at det satt noe i livmorhalsen som gjorde at jeg ringte sykehuset.

Jeg har også inntrykk av at det er mange som må gjennom flere runder, dessverre. Selv kjente jeg at det var et slags press i livmorhalsen. Jeg kjente rett og slett at det var noe som satt fast der. Veldig ubehagelig! I tillegg hadde jeg mye murring i mage og rygg, men det var det at jeg kjente at det satt noe i livmorhalsen som gjorde at jeg ringte sykehuset.
Åå herregud så ekkelt..:wideyed::wideyed:
Huffa meg..
Jeg tror ikke jeg kjenner noe sånt, eneste jeg kjenner er murringer i mage og rygg enda.. men det som kommer ut nå er brunt og ser ut som det skal ta slutt snart,så jeg håper bare de murringene er etterdønninger eller noe sånt ... Jeg håper det gir seg snart.. jeg er så lei :(

Noen som har god erfaring med lav stigning på strimler? Øverste er 9 dpo kveld, midterste er 10 dpo kveld og nederste er i kveld 11 dpo.
IMG_6254.jpg

Fikk i tillegg denne i kveld:
IMG_6261.jpg

Og denne i morges:
IMG_6251.jpg

Back
Topp