Når var dere eller skal dere på deres første legetime i forhold til graviditeten?
Har fått min lege time 14 mai og da er jeg 9+3
Har fått min lege time 14 mai og da er jeg 9+3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når var dere eller skal dere på deres første legetime i forhold til graviditeten?
Har fått min lege time 14 mai og da er jeg 9+3![]()
Skal på første kontroll 12+5. Legesekretæren sa sa de ikke hadde svangerskapskontroller før 12 fullgåtte uker. Syntes det var sent, jeg!
Ja, er sent me å få bekreftet at alt er fint egentligHar lest det er mest normalt og få mellom 8 og 12 uker. men man må vell tilbake i uke 12 for å ta noen blodprøver som man ikke kan ta før sånn som jeg har førstått?
![]()
Heldigvis har jeg hatt mange ultralyder fordi jeg har mistet mange ganger tidligere, så jeg vet at alt er bra nå. Hvis man derimot ikke har vært gravid før for eksempel, og alt er nytt, så tenker jeg at det er naturlig å få legetime mye tidligere, og legesekretæren spurte jo ingenting om det. Syntes det var veldig rart.

Hadde første svangerskapskontroll i uke 13 første gangenJa jeg har jo aldri vært gravid før så, men nå får jo jeg før jeg er 12 uker. håper de kan sjekke eller se om det stemmer at jeg er så langt som jeg tror selv. Har hatt ustabil syklus så :/ Men jeg tror det stemmer ganske bra at jeg er 5+5. men vi får se![]()