Halvveis til skjult gruppe

I skjult gruppe kan man snakke mer fritt da det ikke er mulig å søke opp innlegg på Google slik det er her. For at en termingeuppe får en skjult gruppe må de ha skrevet 5000 innlegg. Da lages det en gruppe kun for desember damene, som vi da styrer selv. For å bli med i den må man ha skrevet 50 innlegg i denne vanlige termingruppen. Dette er for at det skal være folk som er aktive, og ikke "snoker" på det andre skriver. Når vi har skjult gruppe så ser du det under brukernavnet vårt. Da kan det f. Eks stå desemberlykke 2018.
:)

Det er jo genialt!! :D jeg er nemlig ikke noe fan av gratispassasjerer. Irriterer meg over folk på facebook som bare er ute etter nyheter og gossip om andre, men som ikke bidrar noe sjøl.

Jeg var i en termingruppe for x antall år siden hvor vi hadde en skjult og ikke søkbar gruppe.. 5 år etter gruppa mer eller mindre hadde blitt glemt googla jeg brukernavnet mitt på den siden og alt iom opp:nailbiting: der hadde vi delt våre dypeste hemmeligheter.. alt fra uheldige ting vi hadde gjort i fortiden til sexfantasier.. jess! Jeg satt med hjertet i halsen en stund gitt. Vi fikk sletta hele greia heldigvis

Jeg var i en termingruppe for x antall år siden hvor vi hadde en skjult og ikke søkbar gruppe.. 5 år etter gruppa mer eller mindre hadde blitt glemt googla jeg brukernavnet mitt på den siden og alt iom opp:nailbiting: der hadde vi delt våre dypeste hemmeligheter.. alt fra uheldige ting vi hadde gjort i fortiden til sexfantasier.. jess! Jeg satt med hjertet i halsen en stund gitt. Vi fikk sletta hele greia heldigvis

Ja mener det er skrevet noe om det «regler» eller noe for skjult at man i utgangspunktet ikke skal dele noe der som man ikke kan dele på åpent (feks identitet osv hvis man prøver å holde den skjult).

Ja og så glemte jeg å si:

Uæh! Det er veldig ekkelt å oppdage!!

Usj ja, men en grei regel alle bør følge er: man er aldri uansett helt anonym på nett. Det er alltid noen som kan finne ut av hvem du er. Så er greit å aldri legge ut noe du absolutt ikke vil at naboer, sjef eller kjæreste skal finne ut av :)

Usj ja, men en grei regel alle bør følge er: man er aldri uansett helt anonym på nett. Det er alltid noen som kan finne ut av hvem du er. Så er greit å aldri legge ut noe du absolutt ikke vil at naboer, sjef eller kjæreste skal finne ut av :)

Det er veldig lurt og tenke på! Ingenting er 100% skjult. Men det blir jo godt og få en gruppe som blir litt vanskligere å finne for andre :)

Back
Topp