Ja syns det er så deilig med skjult!Å dette visste jeg ikke, men veldig kjekt at det ble skrevetDa må jeg bare fortsette å være aktiv
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja syns det er så deilig med skjult!Å dette visste jeg ikke, men veldig kjekt at det ble skrevetDa må jeg bare fortsette å være aktiv
![]()
Må set være 50 innlegg på denne termingruppen? Eller generelt?
På denne gruppa![]()
På denne gruppa![]()
Hvor finner jeg infoen på hvor mange jeg har skrevet?
Bli med på navnelekenOmg[emoji28] har mye å ta igjen jeg da [emoji23]
Bli med på navnelekenDa går det unna
![]()
Ligger under lekerFinner den ikke jeg nå [emoji23][emoji23][emoji23]
http://forum.babyverden.no/threads/navnelek.1927055/#post-24206403Finner den ikke jeg nå [emoji23][emoji23][emoji23]
Ligger under leker![]()
Bare hyggeligTusen takk
I skjult gruppe kan man snakke mer fritt da det ikke er mulig å søke opp innlegg på Google slik det er her. For at en termingeuppe får en skjult gruppe må de ha skrevet 5000 innlegg. Da lages det en gruppe kun for desember damene, som vi da styrer selv. For å bli med i den må man ha skrevet 50 innlegg i denne vanlige termingruppen. Dette er for at det skal være folk som er aktive, og ikke "snoker" på det andre skriver. Når vi har skjult gruppe så ser du det under brukernavnet vårt. Da kan det f. Eks stå desemberlykke 2018.
![]()
der hadde vi delt våre dypeste hemmeligheter.. alt fra uheldige ting vi hadde gjort i fortiden til sexfantasier.. jess! Jeg satt med hjertet i halsen en stund gitt. Vi fikk sletta hele greia heldigvisJeg var i en termingruppe for x antall år siden hvor vi hadde en skjult og ikke søkbar gruppe.. 5 år etter gruppa mer eller mindre hadde blitt glemt googla jeg brukernavnet mitt på den siden og alt iom oppder hadde vi delt våre dypeste hemmeligheter.. alt fra uheldige ting vi hadde gjort i fortiden til sexfantasier.. jess! Jeg satt med hjertet i halsen en stund gitt. Vi fikk sletta hele greia heldigvis
Usj ja, men en grei regel alle bør følge er: man er aldri uansett helt anonym på nett. Det er alltid noen som kan finne ut av hvem du er. Så er greit å aldri legge ut noe du absolutt ikke vil at naboer, sjef eller kjæreste skal finne ut av![]()
Det er veldig lurt og tenke på! Ingenting er 100% skjult. Men det blir jo godt og få en gruppe som blir litt vanskligere å finne for andre![]()