Ja, er bare redd det nok er skygge ;p men får se i morgen tidlig![]()
Litt kjedelig om det er skygge på begge? Du får prøve en annen test om et par dager
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, er bare redd det nok er skygge ;p men får se i morgen tidlig![]()
Andre opplevd skyggestreker fra lloyd? http://tinypic.com/r/2r3j993/9
6/7 dpo og testetøsa har våknet [emoji849] mine to tester. Øverste fra i morges og nederste i ettermiddag
Vis vedlegget 253649

Litt kjedelig om det er skygge på begge? Du får prøve en annen test om et par dager
Åj, spennende! Ser også strek på begge [emoji4]6/7 dpo og testetøsa har våknet [emoji849] mine to tester. Øverste fra i morges og nederste i ettermiddag
Vis vedlegget 253649
Kjøp en gtest du, og husk å oppdater oss [emoji4]Fremdeles positiv El test. Montro om jeg brude kjøpe en ny gtest? 15dpo altså en dag over!
Åj, spennende! Ser også strek på begge [emoji4]
6/7 dpo og testetøsa har våknet [emoji849] mine to tester. Øverste fra i morges og nederste i ettermiddag
Vis vedlegget 253649
Jaaaa ! Tenk så moro om det klaffet for oss begge samtidig !!![]()
Du høres gravid ut!Er det babyplantester du har kjøpt? Jeg fikk faktisk like sterke streker på 25-testene som tidligtestene, så det kan hende at det ikke er bortkastet å teste.
Har testet igjen i dag, både med 10 og 25. Ingen antydning til strek og «ikke gravid» på en CB dig.
Ellers testet med RFSU og A1 i dag.
Holder på å bli gal. Det murrer og murrer og dagene går ikke fort nok [emoji30]
Så kjedelig med negative tester når du har masse symptomer! Hvor mange dpo er du?
Huff ja håper ikke du blir syk!Ja det hadde vært så kjekt [emoji7][emoji122] men først må jeg finne utav hva denne overveldende kvalmen jeg har kommer av[emoji23] bare jeg ikke brygger på noe det orker jeg ikke
Kan skimte noe UBERsvakt12 dpo
Streken er der, er den ikke?[emoji33]
RFSU tidligtest
Vis vedlegget 253685Vis vedlegget 253686
Jeg ser12 dpo
Streken er der, er den ikke?[emoji33]
RFSU tidligtest
Vis vedlegget 253685Vis vedlegget 253686
ÅjKjøp en gtest du, og husk å oppdater oss [emoji4]
Ingen tvil der Nei
Der var det ingen tvil [emoji4] gratulere så mye [emoji1]