Oss testetøser imellom

Trodde aldri jeg skulle bli så skuffet over en positiv gtest... Kjempepositiv... regnet vel ikke med noe annet,er jo ikke en uke engang siden jeg begynte å blø men hadde håpt på en svak strek.. jaja... får bare smøre meg med tålmodighet...

Skjønner godt du vil den skal være negativ igjen. Masse klem[emoji177]

Uff, hva i all verden?! Har du klaget?! Og har du mulighet til å få målt i blodet hos legen...?

Klager hvis jeg får fler slike[emoji106] er nok bare en defekt test. Men skal ta ny i kveld[emoji4] går ikke til legen før jeg har fått klar positiv heime uansett. Men jeg tror ikke det har klaffet for ikke har jeg peiling på når evt en el har vært heller.

Klager hvis jeg får fler slike[emoji106] er nok bare en defekt test. Men skal ta ny i kveld[emoji4] går ikke til legen før jeg har fått klar positiv heime uansett. Men jeg tror ikke det har klaffet for ikke har jeg peiling på når evt en el har vært heller.

Men har du ikke fått en god del sånne nå...?

Trodde aldri jeg skulle bli så skuffet over en positiv gtest... Kjempepositiv... regnet vel ikke med noe annet,er jo ikke en uke engang siden jeg begynte å blø men hadde håpt på en svak strek.. jaja... får bare smøre meg med tålmodighet...
Tok 3-4 uker før min test kun inneholdt en skygge hcg daler raskt, men den siste rest tar en stund før det er ute.

Tok 3-4 uker før min test kun inneholdt en skygge hcg daler raskt, men den siste rest tar en stund før det er ute.
ja det var nok litt for tidlig av meg å forvente noe nå,ville bare se egentlig om det var noe håp om en rask restitusjon.. men men.. :)

ja det var nok litt for tidlig av meg å forvente noe nå,ville bare se egentlig om det var noe håp om en rask restitusjon.. men men.. :)
Tok også en test ca 1 uke etter selve aborten, var positiv, men ikke så positiv som den har vært tidligere. Men et kjedelig å vente på negativ test når man har prøvd så lenge på positiv test, det gir ingen mening.

Tok også en test ca 1 uke etter selve aborten, var positiv, men ikke så positiv som den har vært tidligere. Men et kjedelig å vente på negativ test når man har prøvd så lenge på positiv test, det gir ingen mening.
Ja, det er helt absurd.. ble skikkelig lei meg da jeg så den sterke streken men mest pga hvor feil dette er... har gått å gledet meg til den streken,bedt om den streken,tryglet om å få den... også nå skal jeg hate den...? det er så frustrerende og unaturlig...

20180416_180056.jpg

Dagens test. Ca 10 dpo. Ventet sååå lenge og ble såååå skuffet. [emoji26]

Typisk! Jeg har ikke hatt noen sånne problemer med babyplan sine og jeg har brukt MANGE. spent på neste nå!

Den ble klart negativ nå i ettermiddag[emoji106] så ingenting spennende her på gang i gården[emoji85] men utrolig kjipt med en så klar defekt test i dagmårres[emoji20]
IMG_3517.JPG

Ja, det er helt absurd.. ble skikkelig lei meg da jeg så den sterke streken men mest pga hvor feil dette er... har gått å gledet meg til den streken,bedt om den streken,tryglet om å få den... også nå skal jeg hate den...? det er så frustrerende og unaturlig...

Den følelsen syntes jeg var kjempe rar. Noe man har lengtet sånn etter å se, plutselig ønsket en det bort.
Stor klem[emoji173]️

Nååå [emoji36] *sytetråd med masse detaljer* [emoji85]
Jeg har i ørska klart å kjøpe kun 25 miu tester. Og de er blenda..

Er på 10 dpo i dag, og jeg skjønner det er veldig tidlig, men det er så vanskelig når kroppen liksom kommer med et og annet tegn hele tiden som kan bety du er gravid[emoji38]

1. Jeg har alltid diaré, pga kronisk sykdom. Nå har jeg hatt fast avføring i 4 dager i strekk. Og to dager etter EL gikk jeg plutselig to døgn uten å måtte på do overhodet. Selv om jeg spiste ting jeg i utgangspunktet ikke tåler.

2. Jeg kjenner på mensmurringer flere ganger daglig, men over korte perioder

3. I dag har jeg hatt to runder hvor verden plutselig har begynt å snurre

4. Puppene er ømme

5. Tannkjøttet er sårt og blør

6. Huden i ansiktet plutselig veldig uren

7. Jeg har tykk, hvit, lotionaktig utflod. Det har jeg aldri med mindre jeg har soppinfeksjon (hvilket jeg ikke har nå), og da er den tykkere enn den er nå.

8. Jeg blir sint for veldig lite, og så blir jeg lei meg etterpå. Føler meg som den tenåringen [emoji23]

Og så var det den 10 miu testen vi så en svak strek på i går da [emoji849]

Vet det ikke hjelper å klage, men nå gjør jeg det lell [emoji28]

Du høres gravid ut! :-) Er det babyplantester du har kjøpt? Jeg fikk faktisk like sterke streker på 25-testene som tidligtestene, så det kan hende at det ikke er bortkastet å teste.

Jeg føler jeg er så uheldig alltid med mine tester, dere som kjenner til testene mine forstår[emoji849] vel i dag mårres fikk jeg en ny defekt. Ikke lett å se på babyplan sine om det er hakk i dem. Men dette er første gang jeg har en sånn test med babyplan.

Tok en rett etterpå bare for å bekrefte den defekte. Er en skygge på den da faktisk, men tar den for negativ. Fikk litt forhåpninger da, men så fort at testen ikke var slik den skulle være.

Bilde av den defekte:
Vis vedlegget 253513
Vis vedlegget 253514

Bilde av den tatt rett etterpå:
Vis vedlegget 253515

Jeg synes de ser positive ut! :-)

Back
Topp