Oss testetøser imellom

Jeg trengte ikke forstørre bilde engang for å se den:) skjønner godt den følelsen av å ikke ville vente, har man først startet å teste, er det umulig å stoppe:joyful: mange dpo? :)

Har en del 25 miu liggende som frister veldig, men det er jo ikke noe poeng når tidligtesten er så svak, hehe. Vet ikke hvor mange dpo, men tror 9/10!

Nååå [emoji36] *sytetråd med masse detaljer* [emoji85]
Jeg har i ørska klart å kjøpe kun 25 miu tester. Og de er blenda..

Er på 10 dpo i dag, og jeg skjønner det er veldig tidlig, men det er så vanskelig når kroppen liksom kommer med et og annet tegn hele tiden som kan bety du er gravid[emoji38]

1. Jeg har alltid diaré, pga kronisk sykdom. Nå har jeg hatt fast avføring i 4 dager i strekk. Og to dager etter EL gikk jeg plutselig to døgn uten å måtte på do overhodet. Selv om jeg spiste ting jeg i utgangspunktet ikke tåler.

2. Jeg kjenner på mensmurringer flere ganger daglig, men over korte perioder

3. I dag har jeg hatt to runder hvor verden plutselig har begynt å snurre

4. Puppene er ømme

5. Tannkjøttet er sårt og blør

6. Huden i ansiktet plutselig veldig uren

7. Jeg har tykk, hvit, lotionaktig utflod. Det har jeg aldri med mindre jeg har soppinfeksjon (hvilket jeg ikke har nå), og da er den tykkere enn den er nå.

8. Jeg blir sint for veldig lite, og så blir jeg lei meg etterpå. Føler meg som den tenåringen [emoji23]

Og så var det den 10 miu testen vi så en svak strek på i går da [emoji849]

Vet det ikke hjelper å klage, men nå gjør jeg det lell [emoji28]

Er på 10 dpo i dag, og jeg skjønner det er veldig tidlig, men det er så vanskelig når kroppen liksom kommer med et og annet tegn hele tiden som kan bety du er gravid[emoji38]

1. Jeg har alltid diaré, pga kronisk sykdom. Nå har jeg hatt fast avføring i 4 dager i strekk. Og to dager etter EL gikk jeg plutselig to døgn uten å måtte på do overhodet. Selv om jeg spiste ting jeg i utgangspunktet ikke tåler.

4. Puppene er ømme

7. Jeg har tykk, hvit, lotionaktig utflod. Det har jeg aldri med mindre jeg har soppinfeksjon (hvilket jeg ikke har nå), og da er den tykkere enn den er nå.

8. Jeg blir sint for veldig lite, og så blir jeg lei meg etterpå. Føler meg som den tenåringen [emoji23]

Ååå jeg har nesten akkurat det samme! Punkt 1, 2, 3, 6, og 7 er det jeg har kjent på de siste dagene! Ikke ømme pupper, men det stikker til liksom. Pluss hadde svak/skyggestrek på 10 miu i dag!

Hååååper fryktelig for oss begge at dette er symptomer på spire! :nailbiting::p

4. Puppene er ømme

Nå er jo vi på akkurat samme sted i syklusen, og her taler jo alt for at jeg faktisk er gravid når alle tester de siste nesten to døgn har vært svak positive(blir sterkere). Mine symptomer nå er:

- murringer, litt annerledes enn vanlige mensmurringer, men likevel like

- støl i nedre del av magen

- stikkinger innimellom. Var vonde for noen dager siden(kan ha vært festesmerter)

- kvalme (kaster opp litt i munnen innimellom)

- matlyst, og da gjerne lyst på en bestemt ting

- lettrørt/blir lett lei meg. Det blir jeg aldri ellers, men nå griner jeg fordi kebabsjappa er stengt liksom, eller av en teit reklame.

Krysser fingrene for at du får to streker

Ååå jeg har nesten akkurat det samme! Punkt 1, 2, 3, 6, og 7 er det jeg har kjent på de siste dagene! Ikke ømme pupper, men det stikker til liksom. Pluss hadde svak/skyggestrek på 10 miu i dag!

Hååååper fryktelig for oss begge at dette er symptomer på spire! :nailbiting::p

Håper og krysser for oss begge!
Merkelig befriende at noen andre har det helt likt.
Ikke vits å snakke med mannen om det, han skjønner ikke hvor altoppslukende det blir når kroppen liksom tapper deg på skuldra hver time og minner deg på hva du går å venter på [emoji23]

Jeg føler jeg er så uheldig alltid med mine tester, dere som kjenner til testene mine forstår[emoji849] vel i dag mårres fikk jeg en ny defekt. Ikke lett å se på babyplan sine om det er hakk i dem. Men dette er første gang jeg har en sånn test med babyplan.

Tok en rett etterpå bare for å bekrefte den defekte. Er en skygge på den da faktisk, men tar den for negativ. Fikk litt forhåpninger da, men så fort at testen ikke var slik den skulle være.

Bilde av den defekte:
IMG_3502.JPG

IMG_3503.JPG

Bilde av den tatt rett etterpå:
IMG_3504.JPG

Jeg føler jeg er så uheldig alltid med mine tester, dere som kjenner til testene mine forstår[emoji849] vel i dag mårres fikk jeg en ny defekt. Ikke lett å se på babyplan sine om det er hakk i dem. Men dette er første gang jeg har en sånn test med babyplan.

Tok en rett etterpå bare for å bekrefte den defekte. Er en skygge på den da faktisk, men tar den for negativ. Fikk litt forhåpninger da, men så fort at testen ikke var slik den skulle være.

Bilde av den defekte:
Vis vedlegget 253513
Vis vedlegget 253514

Vis vedlegget 253515
Jeg er så redd for å si noe som kan gi deg falske håp men altså. Jeg begynner å tro det er noe som skjer hos deg .. jeg klarer jo ikke tro at du skal være så uheldig som du har vært ?! Så mange streker uten grunn wtf !!!

Bilde av den defekte:
Vis vedlegget 253513
Vis vedlegget 253514

Vis vedlegget 253515
Men kjære deg. Det er jo rosa strek vel?? Er jo ikke hakket som gjør dem rosa! Jeg har på følelsen at det er noe på gang jeg !!

Jeg er så redd for å si noe som kan gi deg falske håp men altså. Jeg begynner å tro det er noe som skjer hos deg .. jeg klarer jo ikke tro at du skal være så uheldig som du har vært ?! Så mange streker uten grunn wtf !!!

Den er nok defekt ja. Og har ingen forhåpninger om at det er noe[emoji6] bare så kjedelig å alltid være så uheldig. Men ny test om noen timer. Må holde meg[emoji85]

Men kjære deg. Det er jo rosa strek vel?? Er jo ikke hakket som gjør dem rosa! Jeg har på følelsen at det er noe på gang jeg !!

Fikk en negativ rett etterpå [emoji6] så den er nok defekt[emoji85] bare synd å være så uheldig med testene mine

Trodde aldri jeg skulle bli så skuffet over en positiv gtest... Kjempepositiv... regnet vel ikke med noe annet,er jo ikke en uke engang siden jeg begynte å blø men hadde håpt på en svak strek.. jaja... får bare smøre meg med tålmodighet...

Bilde av den defekte:
Vis vedlegget 253513
Vis vedlegget 253514

Vis vedlegget 253515

Uff, hva i all verden?! Har du klaget?! Og har du mulighet til å få målt i blodet hos legen...?

Tok ny tidligtest i dag og er ikke noe klokere. Fikk enda en skygge, denne gangen på cb, som også ble tydeligere etter tiden. Kan såvidt skimte den.

4D6E20B8-6ACF-45A7-BFC1-885E8D531149.jpeg

15E508B0-31A8-480B-836B-CE01451F93A0.jpeg

Og her er Lloyds fra i går:

99C6156A-CB85-49BA-8E63-39FC0A26560D.jpeg

Back
Topp