Ja skulle ønske jeg hadde flere gtester liggendeOi, oi, spennende!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja skulle ønske jeg hadde flere gtester liggendeOi, oi, spennende!
Dagens [emoji85] blenda fremdeles. Så da var nok bare pulsen høy fordi jeg har stressa litt disse to dagene, men småkvalmen er der enda da. Får bare ikke håpe det er sykdom rundt hjørnet her nå[emoji85]
Vis vedlegget 253385
Skjønner det godtVis vedlegget 253414
Fem dager over ikm. Og blender tester. Dette er litt frustrerende..
Dagens [emoji85] blenda fremdeles. Så da var nok bare pulsen høy fordi jeg har stressa litt disse to dagene, men småkvalmen er der enda da. Får bare ikke håpe det er sykdom rundt hjørnet her nå[emoji85]
Vis vedlegget 253385
Vis vedlegget 253414
Jeg ser strek herDagens [emoji85] blenda fremdeles. Så da var nok bare pulsen høy fordi jeg har stressa litt disse to dagene, men småkvalmen er der enda da. Får bare ikke håpe det er sykdom rundt hjørnet her nå[emoji85]
Vis vedlegget 253385

Er da antydning til strek på denne vel?![]()
Kan hende det er en antydning under det rosa. Jeg trodde jeg hadde El senere enn beregnet. Men jeg har ikke testet. Er mellom 15-19 dpo. Burde jo være mer enn en antydning?
El tester øverst fra igår og nederst i dag. Tror jeg har ikm i dag![]()
Vis vedlegget 253414
Sikker på at det ikke er noe her?
El tester øverst fra igår og nederst i dag. Tror jeg har ikm i dag![]()
her er det noe ja![]()
testene fra normal er kjent for å være svake, så det blir apoteket i morgenJa jeg vetIkke for å være party pooper, men eltester kan også bli positive før tr.
Men håper jo det er pga graviditet[emoji173]️
Vil tro du er gravid jegVis vedlegget 253431
Vis vedlegget 253432
Øverste tatt nå. Ligget i 3 min. Nederste var den jeg tok i natt etter 20 min.. enten er det noe galt med alle testene plutselig, eller så er det noetestene fra normal er kjent for å være svake, så det blir apoteket i morgen
Ei venninne av meg er 11dager over ikm, hun får bare negative tester.. Noen med like erfaringer og vært gravide?