Oss testetøser imellom

Ny test, under to timer etter forrige:hilarious:

D7F39679-CC02-43C6-8D22-D09C61F6DC3B.jpeg

Vedlegg

• 95A1B538-09BF-43F3-AEED-C717089BE003.jpeg
    95A1B538-09BF-43F3-AEED-C717089BE003.jpeg
    346,1 KB · Visninger: 139
Men den er litt sånn at den er der, men så er den der ikke om du skjønner?
Forstår ikke hvorfor jeg gjør dette mot meg selv [emoji38] blir jo helt gal..

Har gått med en følelse siden forrige helg på at det har klaffet. Størsteparten av grunnen til det er at jeg plutselig ikke var på do på to døgn. Jeg har kronisk syke tarmer, så det har aldri skjedd før [emoji23] og egentlig har tarmen vært veldig snill hele uka
Så lovende! Blir spennende å se videre!

Æsj, ser ikke noe på testen..er som meg du, aldrig hatt så vondt i puppene før, masse hvit utflod, murringer..men skyggestreker..aka negative tester:banghead::banghead:

Ja heldigvis får jeg ikke skygger på babyplan sine[emoji106] og min kropp er bare på bærtur [emoji85] men godt å ha tester som er pålitelige nå[emoji106] hadde egentlig håpet tr skulle vise seg, slik at jeg iallfall hadde fått bekrefta at kroppen klarte el. Men ser ikke ut som den gjør det dessverre.

Off,skygger er dritt.. har du noen annen du kan bruke liggende..?

Bare 25 mlu-strimler, og de ble negative både i går og dagen før, så må vel bare innse at det er noe annet som foregår i kroppen min. Vanlig forstoppelse eller noe... :shy:

Dagens [emoji85] blenda fremdeles. Så da var nok bare pulsen høy fordi jeg har stressa litt disse to dagene, men småkvalmen er der enda da. Får bare ikke håpe det er sykdom rundt hjørnet her nå[emoji85]
IMG_3497.JPG

Back
Topp