Lykke til! Håper alt ser helt perfekt ut!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååååå så godt. Lykke til med ul [emoji16][emoji173]️Lykke til! [emoji813]red
Jeg skal i morgen, og er kjempe spent!
Hørte hjertet slå på mandag, så nå har nervene roet seg litt![]()
Åh masse lykke til, det går nok fint krysser alt jeg har for deg [emoji173]️Lykke til! Jeg har i dag!Blir også skremt av at så mange mister her, og jeg har i tillegg hatt blødninger, så prøver å holde forventningene nede
![]()
Takk!Åh masse lykke til, det går nok fint krysser alt jeg har for deg [emoji173]️
Ja man gjør det når man har brent seg før. Alt for seint å oppdage det da synes jeg. Skulle vært tilbud om ul tidlig også synes jeg. Basta...Tusen takk! Sist fant vi ut i uke 13, men hadde stoppet opp uke 8... da hadde jeg heller aldri vært til noen tul før uke 13. Så denne gangen (for min egen del), har jeg gått privat. Har ikke time før i ettermiddag! Masse lykke til og hold meg oppdatert!!<3
Takk. Ja, helt enig! Ingen fler nå [emoji173]️Lykke til. Vet hvor skummelt det er <3 Måtte ingen flere november miste nå. Synes det er mange nok </3
Og det gjorde det. Helt forelsket nok en gang. Helt magisk. Tusen takkLykke til! Håper alt ser helt perfekt ut!
[emoji28] Haha det var 30 min forsinkelser når jeg var på ul i dag også. Krysser fingrene for deg [emoji173]️Takk!Sitter og venter nå, forsinkelser
![]()
Takk. Ja, helt enig! Ingen fler nå [emoji173]️
Tusen takk [emoji179]Fantastisk, kos deg masse med superbra nyheter <3![]()
Ååååå tusen takk alle sammen [emoji173]️ her er bilde [emoji16] Vis vedlegget 252927
TakkÅåååå så godt. Lykke til med ul [emoji16][emoji173]️