Tul i morgen *oppdatert❤️

missy1984

Forumet er livet
I morgen er det min tur. Krysse fingrene nå... Nå er det alt for mange som har oppdaget et hjerte som ikke slår eller tom foster sekk osv... Til tross for symptomer og ikke symptomer.

Gruer meg veldig

Store klemmer til alle må ingen flere av oss miste nå [emoji173]️

Er så lykkelig at det ikke går Ann.
I dag så jeg en liten baby med armer ben kropp navle streng osv skikkelig aktiv liten krabat. Alt så bra ut [emoji173]️

Var så redd at dette ikke skulle gå bra.

Nå må det gå bra med resten av gjengen. Knip igjen. [emoji4]

Ny termin ble satt til 8 november, 1 dag om å gjøre [emoji28] har regnet ganske bra.

Last edited:
Masse lykke til! Har TUL imorgen selv. Første gang for to uker siden (6+4), imorgen 8+4.. gruer meg, for var ved 8 uker det stoppet opp sist (ma)..

Masse lykke til! Har TUL imorgen selv. Første gang for to uker siden (6+4), imorgen 8+4.. gruer meg, for var ved 8 uker det stoppet opp sist (ma)..
Ååå masse lykke til [emoji177] alt går bra nå vet du [emoji173] vi skal nyte denne ul nå [emoji4]

vi fant det ut i uke 11 de gangene jeg hadde ma. Krysser fingrene ekstra for oss begge to i dag.

Gleder meg til å se ul bilde Im91 [emoji4]

Lykke til! Jeg har i dag! :wacky: Blir også skremt av at så mange mister her, og jeg har i tillegg hatt blødninger, så prøver å holde forventningene nede:rolleyes:

Ååå masse lykke til [emoji177] alt går bra nå vet du [emoji173] vi skal nyte denne ul nå [emoji4]

vi fant det ut i uke 11 de gangene jeg hadde ma. Krysser fingrene ekstra for oss begge to i dag.

Gleder meg til å se ul bilde Im91 [emoji4]
Tusen takk! Sist fant vi ut i uke 13, men hadde stoppet opp uke 8... da hadde jeg heller aldri vært til noen tul før uke 13. Så denne gangen (for min egen del), har jeg gått privat. Har ikke time før i ettermiddag! Masse lykke til og hold meg oppdatert!!<3

Back
Topp