Men syns du ikke det er godt nå heller..??Jeg kan bare ikke forstå dette!!!det kunne jo iallefall ha vært noe som faktisk er godt!!
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men syns du ikke det er godt nå heller..??Jeg kan bare ikke forstå dette!!!det kunne jo iallefall ha vært noe som faktisk er godt!!
![]()

Det smaker jo egentlig sjø-vatten, med kullsyreMen syns du ikke det er godt nå heller..??![]()
eventuelt vann ,med salt og litt linseveske/natriumklorid
men å drikke det,akkorat det å SVELGE det ,er bare sååå skjønnt!!

Jeg dævver ass,så sykt morsomtDet smaker jo egentlig sjø-vatten, med kullsyreeventuelt vann ,med salt og litt linseveske/natriumklorid
men å drikke det,akkorat det å SVELGE det ,er bare sååå skjønnt!!
![]()

Haha, så utrolig bra[emoji16] [emoji23] [emoji85] Da er du hekta på Farris og kullsyre[emoji28] Homoner er merkelig[emoji12]Jeg kan ikke FORDRA Farris, til vanlig !!å ikke kullsyre heller.. det er noe jeg aldri har likt... ikke enngang som barn... har altid ristet ut kullsyren før jeg drakk brus
mens nå undres jeg fælt på hvordan jeg kan få kullsyre i kaffen
![]()
Huff ,jeg er visst detHaha, så utrolig bra[emoji16] [emoji23] [emoji85] Da er du hekta på Farris og kullsyre[emoji28] Homoner er merkelig[emoji12]

Jeg vil ha tørre brødskier med appelsinmarmelade. Jeg som ikke liker appelsinmarmelade engang !
Ja, jeg brekker meg av myke skiver om dagen.Men tørre? [emoji23][emoji87]
Ja, jeg brekker meg av myke skiver om dagen.![]()
Har ikke brødristerÅ nei så kjipt!
Kanskje ristet brød kan gå? Jeg syns det er godt hvis jeg er litt kvalm.
Har ikke brødristerMen godt forslag!
Det tror jeg ikke jeg har tid til med en 10 mnd unge i hus, men kan tenke på det om jeg får tid en dagKan " riste " i tørr panne.![]()

Iskaffe av alle ting. Og cola ! :-(

He he ! Jeg også ! Liker ikke lakris men nå mååå jeg ha detLakris! Prøver å holde meg unna, men røyk på en nox og en kick i går. Vanligvis så liker jeg ikke lakris og nå får jeg vann i munnen av å tenke på det![]()