Oss testetøser imellom

Dagens. Synes enda de er rimelig svake. Vandt til strimler som blir kjapt kjempe sterke. Kan være det er pga merke?? Nå må jeg bestille nye tester i dag så jeg får tatt digital i slutten av uken. :rolleyes:

Vedlegg

• PSX_20180409_071720.jpg
    PSX_20180409_071720.jpg
    284,5 KB · Visninger: 155
Dagens. Synes enda de er rimelig svake. Vandt til strimler som blir kjapt kjempe sterke. Kan være det er pga merke?? Nå må jeg bestille nye tester i dag så jeg får tatt digital i slutten av uken. :rolleyes:

Min strimmel var så «svak» når jeg fikk 2-3 på digital! Tror det er ekstremt lite fargestoff i de, husker jeg irriterte meg over det forrige graviditet å[emoji23]

Min strimmel var så «svak» når jeg fikk 2-3 på digital! Tror det er ekstremt lite fargestoff i de, husker jeg irriterte meg over det forrige graviditet å[emoji23]
åååå??? De som jeg brukte før var fantastiske.. Har sett flere har irritert seg over at ikke de er på markedet lengre :p Også leste jeg en test av tester, at den jeg bruker kom dårligst ut pga den viser svake resultater... Men blir jo stresset likevel da :rolleyes:

I dag tok jeg make sure sin tidlige graviditetstest og det ble en ganske så svak strek som nesten kan minne om skygge. Men, så kom denne streken allerede før tiden?:bored:

I dag tok jeg make sure sin tidlige graviditetstest og det ble en ganske så svak strek som nesten kan minne om skygge. Men, så kom denne streken allerede før tiden?:bored:
slik startet det med mine tester også!!! Og etter å ha googlet litt så har jeg faktisk funnet ut at Make sure sine tester gir generelt svakere streker enn mange andre tester! Ikke altid senere positiv, men svake streker. Prøv ogjen i måren så kanskje det kommer litt rosa i tillegg på streken din :D

Synes det er fin rosa strek jeg og de har jo blitt klart sterkere og. testene var bedre før synes jeg og sånne knallsterke som enkelte her inne har fått fikk aldri jeg enda jeg hadde ganske høy hcg denne gangen

slik startet det med mine tester også!!! Og etter å ha googlet litt så har jeg faktisk funnet ut at Make sure sine tester gir generelt svakere streker enn mange andre tester! Ikke altid senere positiv, men svake streker. Prøv ogjen i måren så kanskje det kommer litt rosa i tillegg på streken din :D
Oi, spennende! Ja da skal jeg prøve igjen i morgen :D jeg er litt usikker på hva som er forskjellen på skygge og ordentlig strek, men jeg kan absolutt se at den er noe rosa. Men kanskje best å prøve igjen i morgen så jeg ikke grubler for mye over den jeg tok :p

9 dpo. Syns jeg ser Noe på den nederste, men har sikkert bare ønske syn.
Screenshot_20180409-091029_Photo%20Editor.jpg
Negative%20Image_1523259797069.jpg

Kjøp digital, den slår ut. Evt Clearblue pluss nå, den tror jeg vil vise et nokså sterkt pluss.

Hvilken tester bruker du? Har samme problem med mine, syns ikke de er så sterke.

Back
Topp