Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjøpte akkurat disse til frøkna på 2 for 1 på scoringen. [emoji4]![]()
Vesla har disse Superfit Gore-tex som venter på mer vårlig føre sammen med henne. Frem til da går det i Dock-boots. De fire store velger selv når tiden kommer.
Joggesko du skal ha til småen?Tenker jeg skal se etter sko te frøkna te helgen igjen. Blir nok ett par joggesko, ett par støvler og muligens ett par goretex. Men hu må være med og prøve skoene, smale føtter i str 38 er utfordrende her...
Småen har bare 2 merker som passer og det er Viking og kavat, leter etter passende sko på nettet. Men har ett par fora lave kavat som han bruker på fine dager i helgene foreløpig.
Kjøpte akkurat disse til frøkna på 2 for 1 på scoringen. [emoji4]
Aldri prøvd før, så håper de er gode. Hun hadde superfit i vintersko i fjor.
Eldste tror jeg må få viking igjen. Hadde salomon i fjor, og klagde på vondt i bena. Aldri gjort med virkning før.
Og så spørs det om de må få noen lettere sko uten goretex også. Men det venter jeg litt med.
Byrde vel ha joggesko og noen litt halvhøye som tåler litt vann egentlig. Ja kavat har mange fine sko, ulempen er at her er det ingen som selger kavat i str størrelse enn 24 så i høst gikk vi nesten en uke uten sko mens vi venta på nye i posten hahaJoggesko du skal ha til småen?
Kavat har mye fint dq
Ja det kan godt være salomon ble for smale. Jeg synes det er vanskelig å vite hva som er bredt og hva som er smalt... Både av sko og føtter.. Han hadde også superfit i vintersko i fjor, og han klagde ikke på de. Men vinterskoene er kanskje bredere enn joggeskoene?Vi er på det tredje paret med Superfit nå, er veldig fornøyd! Frøkna vår har litt smal fot, så Viking blir for brede - kan det være derfor største din klagde på vonde ben med Salomon? At de ble for smale?
Har kjøpt et par Superfit sandaler i tillegg til joggeskoa, men vi må nok ha et par lettere joggesko vi også.
Jeg vet bare til meg selv at mine Salomonsko klemmer godt over rista. Så mulig de er smale til barn også.Ja det kan godt være salomon ble for smale. Jeg synes det er vanskelig å vite hva som er bredt og hva som er smalt... Både av sko og føtter.. Han hadde også superfit i vintersko i fjor, og han klagde ikke på de. Men vinterskoene er kanskje bredere enn joggeskoene?
Yngste har ikke klaget på noen typer sko, så jeg vet ikke om hun har smal eller bred fot [emoji23]
Disse har lille her også![]()
Vesla har disse Superfit Gore-tex som venter på mer vårlig føre sammen med henne. Frem til da går det i Dock-boots. De fire store velger selv når tiden kommer.