Skifter etter ca 3-4 uker, eller etter behov
Samme her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skifter etter ca 3-4 uker, eller etter behov
En gang i uken.Jeg liker rutiner. Hver lørdag skifter jeg (les: kommanderer barna) sengetøy på alle husets senger. Og siste lørdag i måneden vasker jeg enten foreldredyner/puter eller barnas dyne/pute. Nå er jeg nede for telling med hyperemesis på fjerde måned. Min mann og min mor har derfor overtatt mye av det som foregår på vaskerommet.
Problemet mitt er at de har begynt å klage over at vi skifter sengetøy for ofte, og at det er helt unødvendig å vaske dyner/puter så ofte. Jeg protesterer alt jeg orker. Vi sover jo ganske mange timer per natt i det sengetøyet, Og skifter klær vesentlig oftere enn en gang i uken. Dessuten er det herlig å legge seg i nyskiftet seng...
Så mitt spørsmål er da - hvor ofte skifter dere på sengene? Har jeg sengetøy på hjernen eller kan jeg banke i bordet og kommandere vaskeromsvikarene til å fortsette som før?
3-4 ganger i uka.
Vasker dyner og puter to ganger i året eller hvis vi må.
Slenger dem ut til lufting når det blir kaldt nok.
3-4 ganger i uka.
Vasker dyner og puter to ganger i året eller hvis vi må.
Slenger dem ut til lufting når det blir kaldt nok.
I uka? [emoji28]
Skifter på senga annen hver uke ca. Dyner og puter vaskes et par ganger i året. Ellers henger jeg de ut til lufting den dagen vi skifter sengklær.
Hvorfor vasker du så ofte dynene? Er det behov for det? Blir du syk hvis ikke?
Tenk deg sofaputene som vi ligger å gnurer oss i hver kveld.. de vaskes ikke ofte..
En må ikke bli hysterisk. Vi tåler bakterier og vi skal ha bakterier for å holde oss friske