Nub teorien for gjetning av kjønn!

Noen som kan tippe her? Er printscreen fra videoen på tul Var 12+0 uker.

Screenshot_20180402-203030.pngScreenshot_20180402-203008.pngScreenshot_20180402-203024.png
 
IMG_1560.JPG
Regner med at dette for det første er for tidlig bilde og for dårlig. Lov å prøve
 
He he nei ikke jeg heller, har mange bilder men tror ikke nub er å se på noen av de. Får vente å se, skal jo på oul 12 april får håpe å få vite da. Takk for at du så etter for meg:)
Har også masse bilder fra tul og spesialisten mente jente med 90% sikkerhet uke 13+1 [emoji5] Men jeg har ikke funnet nuben på noen av bildene vi fikk, så han tenkte nok bare ikke på å printe det til oss selv om vi så klart og tydelig selv da han viste oss hvorfor dette så ut som jente [emoji5] Grunnen til at det var 90% sikkert var at hos noen få gutter (ca 10% i uke 13 da) har ikke nuben reist seg enda, og det kan skje så sent som i uke 15. Dette er jo helt i tråd med at riktigheten øker med antall uker på vei. Skal også på oul 12.04, satser på å få bekreftet jente da [emoji1] (Ellers må hodet virkelig omstilles, har 2 jenter fra før også [emoji23])
 
0E32B9D6-3C3F-4C2C-BB2B-A3ECE88FCCF4.png Dette med nub teori har jeg lite peiling på, men ble nysgjerrig på om noen kan gjette om jeg bærer på gutt eller jente? På dette bilde er jeg uke 13+0 og var på ultralyd hos dr.lundring. Han sa 95% jente og det hadde vært litt moro da vi har to gutter fra før.
 
Vis vedlegget 251585 Dette med nub teori har jeg lite peiling på, men ble nysgjerrig på om noen kan gjette om jeg bærer på gutt eller jente? På dette bilde er jeg uke 13+0 og var på ultralyd hos dr.lundring. Han sa 95% jente og det hadde vært litt moro da vi har to gutter fra før.

JENTE [emoji178] Ikke mulig med noe annet [emoji1303][emoji2][emoji23]
 
Vis vedlegget 251585 Dette med nub teori har jeg lite peiling på, men ble nysgjerrig på om noen kan gjette om jeg bærer på gutt eller jente? På dette bilde er jeg uke 13+0 og var på ultralyd hos dr.lundring. Han sa 95% jente og det hadde vært litt moro da vi har to gutter fra før.

Tekstbok-eksempel på jente ut i fra NUB-teori :) så utrolig klare bilder du fikk!
 
Tekstbok-eksempel på jente ut i fra NUB-teori :) så utrolig klare bilder du fikk!

Moro at dere sier det, da begynner jeg å tro litt mer på det☺️ Har nemlig ikke vært født jente i slekta på mange, mange år så har litt vanskelig for å tro på at det er jente
 
Moro at dere sier det, da begynner jeg å tro litt mer på det[emoji5] Har nemlig ikke vært født jente i slekta på mange, mange år så har litt vanskelig for å tro på at det er jente

Perfekt jente nub! Er så sikker at jeg kan si at rosa tøy bare kan kjøpes inn [emoji178][emoji6]
 
Spennende! Ultralyddamen mente at det var jente, så blir gøy å se den 13.april! [emoji5]

IMG_2804.JPG

Kan være en liten helling, men linjene er veldig parallelle og tyder på jente.. Grønn sier jente, rød gjør meg usikker pga liten helling.

Zoomer man, ser jeg også bare jente. Men lykke til på ul [emoji178][emoji178]
 
Back
Topp