Nub teorien for gjetning av kjønn!

0BE26ACD-92F6-4F03-9582-032F6AE1E74E.jpeg Nå fikk jeg lyst til å spørre også:happy: dette et fra uke 12, har nyere men dette er det beste. Skal på oul 12 april får kanskje sett da. Hat hatt tre ul etter dette bildet, men ingen har villet sjekke kjønnet. Gyn som tok denne ul som er på bildet gjettet 60/40 på jente. Håper noen ser har lyst å gjette på nub:)
 
Vis vedlegget 251378 Nå fikk jeg lyst til å spørre også:happy: dette et fra uke 12, har nyere men dette er det beste. Skal på oul 12 april får kanskje sett da. Hat hatt tre ul etter dette bildet, men ingen har villet sjekke kjønnet. Gyn som tok denne ul som er på bildet gjettet 60/40 på jente. Håper noen ser har lyst å gjette på nub:)

Hmm.. Kanskje Gyn må ha sett nub i en forbigående vinkel, for her syns den ikke i det hele tatt. Nub er best å se etter uke 13, og er også da mest riktig.
 
Hmm.. Kanskje Gyn må ha sett nub i en forbigående vinkel, for her syns den ikke i det hele tatt. Nub er best å se etter uke 13, og er også da mest riktig.


Hvor sikker er denne teorien? Er jo uansett 50/50 sjanse men tipper denne gir mer mening enn feks det kinesiske fødekartet:p
 
Hvor sikker er denne teorien? Er jo uansett 50/50 sjanse men tipper denne gir mer mening enn feks det kinesiske fødekartet:p

Du får Google om du tror det er 50/50. Klart man kan ta feil, men sannsynligheten fra uke 13, med nub, er ekstremt sikker [emoji6][emoji1374]
 
Du får Google om du tror det er 50/50. Klart man kan ta feil, men sannsynligheten fra uke 13, med nub, er ekstremt sikker [emoji6][emoji1374]

Hva med i uke 12+2? Er dt mye mindre sannsynlighet for at det er riktig da? :p er morsomt å se hvor stor nøyaktighet dette er:D
 
Hmm.. Kanskje Gyn må ha sett nub i en forbigående vinkel, for her syns den ikke i det hele tatt. Nub er best å se etter uke 13, og er også da mest riktig.
Nei ser ingen nub her jeg heller. Aner ikke hva gyn så det på heller, hun tok kanskje en sjangs. Skal se gjennom de andre bildene, tror ikke nub synes på noen av demo_O takk for at du tok deg tid til å se:happy:
 
Hva med i uke 12+2? Er dt mye mindre sannsynlighet for at det er riktig da? :p er morsomt å se hvor stor nøyaktighet dette er:D

Jeg la ut bilder på antall prosent og hvilken uke det er mest sannsynlig å gi en riktig gjetning via nub [emoji6]
 
Synes det er kjempespennende og håper alle dere som har fått en gjetning kommer tilbake med svar på om det stemte eller ei :)
 
Men jeg er ingen ekspert, og bruker derfor nub gruppen der jeg er usikker. Da får man også mange svar, hvor alle er fra forskjellige nub Queens, og de fleste ganger er det enighet i kjønns gjetning [emoji2]
 
Noen som vil gjette her da? 11+6.

362C6704-D208-4F82-94EB-850FD515C0B1.jpeg
0EFFDCBB-1973-4DEA-BE01-6561E4CDBE4A.jpeg
 
A3752027-1844-4A3B-B438-207103ABC6ED.jpeg Prøver igjenn om noen ser noe, jeg klarer ikke se nub:facepalm: 13 uker og noen dager på dette bildet.
 
Men jeg er ingen ekspert, og bruker derfor nub gruppen der jeg er usikker. Da får man også mange svar, hvor alle er fra forskjellige nub Queens, og de fleste ganger er det enighet i kjønns gjetning [emoji2]

Takk for god informasjon! 88% for uke 12 er jo kjempe bra tall. Så blir spennende å se om to uker når alt annet tyder på jente :p
 
Ser ikke nub, beklager [emoji20]
He he nei ikke jeg heller, har mange bilder men tror ikke nub er å se på noen av de. Får vente å se, skal jo på oul 12 april får håpe å få vite da. Takk for at du så etter for meg:)
 
Back
Topp