Er bf med på timer/møter som angår barnet?

M

Moderator Eve

Guest
Som feks foreldremøter? Legetimer? Helsesøster? Etc
 
Nei, her bor bf på andre siden av landet og har kun sett lille i 2 timer, dessverre.
 
Nei. Far har aldri deltatt på verken foreldremøter, kontaktsamtaler eller noe annet, for noen av barna. Verken før brudd, eller etter.
 
Ja far er med på alle timene vi har hatt på helsestasjon
 
Nei, jeg informerte om alt i starten, men etter 6 mnd der han ikke har blitt med, gidder jeg ikke lenger.
 
Synd at det er slik... Informerer dere bf om ting som skjer i barnets liv eller har dere lite dialog rundt slikt?
 
Nei, han bor så langt unna at han kun har helgesamvær. Så kan ikke komme for møter i uken.
Men spør ikke om sånne ting heller så har sluttet å informere hvis det ikke er noe han må vite. Fikk aldri noen oppfølgingsspørsmål da jeg informerte. Bonuspappaen stiller heldigvis på møter istede :)
 
Synd at det er slik... Informerer dere bf om ting som skjer i barnets liv eller har dere lite dialog rundt slikt?

Jeg har forsøkt lenge, men får lite respons. Har gitt litt opp. Det er sikkert ikke bra[emoji17]
Sendte alltid en oppsummering på alt som har skjedd mellom samvær dagen før han hentet mini, men fikk aldri respons.

Når mini er hos pappa (Tors-lørdag *2 pr mnd) sender jeg melding eller ringer hver dag for å høre hvordan det går

De to store ungene har pappa’en til dels kontakt med direkte. Usikkert hvor mye, da jeg ikke vil drive noe utspørring av dem.
 
Jeg har forsøkt lenge, men får lite respons. Har gitt litt opp. Det er sikkert ikke bra[emoji17]
Sendte alltid en oppsummering på alt som har skjedd mellom samvær dagen før han hentet mini, men fikk aldri respons.

Når mini er hos pappa (Tors-lørdag *2 pr mnd) sender jeg melding eller ringer hver dag for å høre hvordan det går

De to store ungene har pappa’en til dels kontakt med direkte. Usikkert hvor mye, da jeg ikke vil drive noe utspørring av dem.

Ja, vet selv av erfaring at det er vanskelig å være den eneste som oppdaterer uten særlig interesse fra den andre siden... Utrolig kjedelig at det blir slik...
 
Nei, han bor så langt unna at han kun har helgesamvær. Så kan ikke komme for møter i uken.
Men spør ikke om sånne ting heller så har sluttet å informere hvis det ikke er noe han må vite. Fikk aldri noen oppfølgingsspørsmål da jeg informerte. Bonuspappaen stiller heldigvis på møter istede :)

Godt å ha en å lene seg litt på i slike situasjoner ja :) Det er jeg heldig og har og til dels heldigvis :)
 
Nå har ikke vår sønn kommet enda. Men han har vært med på hver eneste ultralyd, jordmor time osv. Eneste han sjeldent er med på er kontroll timene hos legen. Men får se når ungen kommer ut da hvor delaktig han blir da. Han flytter jo til den byen jeg flytter til nettopp for å være nærmere barnet da. Bare håper ikke han tror han kan «bo» hos meg bare pga ungen [emoji30]
 
Min var kun med på ultralyd, (og var med på 1 time hos jordmor.) Han var ikke med på timene på helsestasjonen. Han var heller ikke med på fødselen. Men det var litt min skyld, jeg ville ikke det. Føde vil jeg helst gjøre alene. (Gjerne bak et tre...hehe) Men hvis hun var syk var han alltid med til legen. (Nå var ikke det ofte) men han ringte meg alltid å spurte hvordan det hadde gått på helsestasjonen osv.
 
Trist at det er realiteten for så mange.. Og ikke minst for barna sin del, er jo de som blir "straffet" når en forelder ikke er delaktig.. Heldigvis er det mange barn som har minst like gode liv med en engasjert forelder uansett, så kudos til alle :)
 
Faren til eldste har flytta 2,5 time unna så det er ikke aktuelt å bli med på slikt. Ikke det at han var så interessert før han flytta heller. Prøver å holde han oppdatert, men han viser liten interesse og spørr aldri.
Yngste sin far er ikke inni bildet...
 
Dette var trist å lese :(
Ja, kjipt for ungen på én måte men godt å slippe å ha en slik person som bf er i sitt liv.
Sist vi var innom jobben hans, Toys rus, et sted man er da man har barn,så sto han 2 meter unna å så drit stygt på oss.
 
Back
Topp