Jubeltråd

IMG_8403.JPG

Jubler over at dagens test var så positiv som man kan få den! Teststreken ble jo nærmest synlig før kontrollstreken[emoji4] Er 5+1, over grensen for kjemisk abort og i dag settes hjerteaksjonen til sesamfrø i gang, så det kan man jo også juble over[emoji169]
 
Vis vedlegget 251229

Jubler over at dagens test var så positiv som man kan få den! Teststreken ble jo nærmest synlig før kontrollstreken[emoji4] Er 5+1, over grensen for kjemisk abort og i dag settes hjerteaksjonen til sesamfrø i gang, så det kan man jo også juble over[emoji169]

Woho! Jubler sammen med deg på dine vegne[emoji173]️[emoji8]
 
Juble for at jeg ennå har det bra og ingen symptomer som plager meg. At vekta ser ut til å holde seg stabil for øyeblikket og at jeg kan spise akkurat hva jeg vil og dermed sunt og godt

Bare å nyte det mens man ikke har noen symptomer :D
 
Jubler for positiv test idag, etter 7 års prøving så fikk man endelig se 2 streker på graviditets test ❤️
 
Jubler for positiv test idag, etter 7 års prøving så fikk man endelig se 2 streker på graviditets test ❤️

Vet akkurat hvordan jubelen føles....
og den er så fortjent :welcome
 
Hvordan regnes termin på frys? Fikk satt inn blasto 19/3☺️ Har levd på en lykkerus i hele dag, man vil jo planlegge alt
 
Back
Topp