Jeg var 120 cm rundt magen i slutten med nr 4 så det var flodhestFullgravid str lissom??
kan ikke si jeg var fullgravid størrelse på men sikkert like stor som uke 32-34 med førsteFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg var 120 cm rundt magen i slutten med nr 4 så det var flodhestFullgravid str lissom??
kan ikke si jeg var fullgravid størrelse på men sikkert like stor som uke 32-34 med førsteVi var i Hellas når jeg var ca 24 uker på vei. Da var ikke magen noe særlig stor, men var ingen problem å se det. Synes selv det var en perfekt tid å reise. Var ferdig med å være dårlig og var ikke blitt noe særlig tungt enda slik jeg orket å gjøre noen
Vis vedlegget 250569 den vistes godt![]()
Hehe, sånn å forståJa. Hehe - jeg er nok litt rundere enn deg igjen.. Jeg regner med at jeg har mage den tiden, håper bare ikke på å være MEGA stor, Hehe
er hardt å være stor i varmen, ingen tvil om det
fikk baby i juli i fjord ,fyfasan det var tungt
Hehe, sånn å forståer hardt å være stor i varmen, ingen tvil om det
fikk baby i juli i fjord ,fyfasan det var tungt
![]()
Jeg kommer til å ligge flatt i bassenget hele dagen HahahaFiiine magen[emoji173] [emoji173] [emoji173]Vis vedlegget 250569 den vistes godt![]()
Det tror jeg så gjerneJa assJeg kommer til å ligge flatt i bassenget hele dagen Hahaha
jeg måtte ty til barna sitt svømmebasseng i sommer for å i det hele tatt overleve utendørs 
Tusen takkFiiine magen[emoji173] [emoji173] [emoji173]