Mage

Babyivente

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2018
Hellu, jeg vet det er veldig stor forskjell fra person til person. Men også at dem som har vært gravide før får også fort store mager under graviditeten. Men sånn sannsynlighet messig, uke 24-26 er magen VELDIG stor? Når blir den nesten litt sånn høygravid aktig?

Min mage ble ikke sånn stor som jeg tror du mener før uke 25-28 :)

Nja jeg vil ikke si veldig stor, men.... kan legge ved bilde om du vil?

Ahaaa, ja da blir man litt fort stor har jeg hørt... hvordan var din 4 graviditet? Jeg skal reise til Tyrkia i sommer så jeg hååååper ikke at jeg er sånn KJEMPE stor Hahah

Jaaa, vil du? :D Jeg skal reise til Tyrkia i sommer, og da regner jeg med at jeg er i den uka så håper ikke jeg er helt gedigen heller Hahaha!
Dette er i uke 28 ☺️ikke veldig stor forskjell fra uke 25 ser jeg når jeg går gjennom bildene :)

Vedlegg

• 417DDD54-7A5D-40CA-B1CF-DA1240FD1C36.jpeg
    417DDD54-7A5D-40CA-B1CF-DA1240FD1C36.jpeg
    70,6 KB · Visninger: 80
Har fått mage allerede denne gang(nr 4) og er kun litt over 5 uker på vei. Vi har ikke fortalt vi er gravide ennå og for 2 dager siden kommenterte eldstedatteren vår at"Mamma, er du blitt veldig hoven i magen?"[emoji1][emoji44] Så spørs hvor lenge vi kan skjule det. Veier ikke mer enn 51 kg og er 158 cm høy. Så kanskje derfor. Veide ca 14 kg mer da jeg ble gravid med nr 2 og nr 3.

Dette er i uke 28 ☺️ikke veldig stor forskjell fra uke 25 ser jeg når jeg går gjennom bildene :)

Ahaa! Ja, det var ikke veldig stort! Men jeg er litt rundere i kantene enn deg - har det veldig mye å si ang om magen blir stor eller mindre hahah

Har fått mage allerede denne gang(nr 4) og er kun litt over 5 uker på vei. Vi har ikke fortalt vi er gravide ennå og for 2 dager siden kommenterte eldstedatteren vår at"Mamma, er du blitt veldig hoven i magen?"[emoji1][emoji44] Så spørs hvor lenge vi kan skjule det. Veier ikke mer enn 51 kg og er 158 cm høy. Så kanskje derfor. Veide ca 14 kg mer da jeg ble gravid med nr 2 og nr 3.

Åjaaa, hehe.. artig da! Jeg håper ikke at jeg blir veldig stor tidlig... jeg husker ikke hvordan det har vært tidligere :D jeg veier 84 og er 163 høy så er litt større enn deg Heheh

Ahaa! Ja, det var ikke veldig stort! Men jeg er litt rundere i kantene enn deg - har det veldig mye å si ang om magen blir stor eller mindre hahah
Nei det tror jeg ikke.. om man er litt rundere i kantene så skjuler man jo magen litt lenger, etter hva jeg har lest meg til..? tror jeg?
Aner egentlig ikke.. :)
Men om man er veldig tynn så er det jo logisk at magen blir større enn på en som er litt større... om du skjønner :)

Nei det tror jeg ikke.. om man er litt rundere i kantene så skjuler man jo magen litt lenger, etter hva jeg har lest meg til..? tror jeg?
Aner egentlig ikke.. :)
Men om man er veldig tynn så er det jo logisk at magen blir større enn på en som er litt større... om du skjønner :)

Det er egentlig veldig logisk :laughing025

Åjaaa, hehe.. artig da! Jeg håper ikke at jeg blir veldig stor tidlig... jeg husker ikke hvordan det har vært tidligere :D jeg veier 84 og er 163 høy så er litt større enn deg Heheh
Tror ikke str har så mye og si. Er vel heller det at noen bærer babyen mer inni seg mot ryggen og dermed mindre mage[emoji11] [emoji5] Da jeg ventet nr 1 var jeg også lita og nett. Da kom magen først i uke 26, mener jeg det var. Hvilken nr i rekken venter du?[emoji16] [emoji173]

Tror ikke str har så mye og si. Er vel heller det at noen bærer babyen mer inni seg mot ryggen og dermed mindre mage[emoji11] [emoji5] Da jeg ventet nr 1 var jeg også lita og nett. Da kom magen først i uke 26, mener jeg det var. Hvilken nr i rekken venter du?[emoji16] [emoji173]

Okei, Hehe! Jaja, får bare kjøpe bekkenbelte så går nok turen i sommer fint.... får bade masse Hahah!
Jeg venter nr 3 :D Ser jeg skrev feil over Hehe...

Var nokså stor med nr 4 på den tiden, når jeg ser på bildene:)

Vi var i Hellas når jeg var ca 24 uker på vei. Da var ikke magen noe særlig stor, men var ingen problem å se det. Synes selv det var en perfekt tid å reise. Var ferdig med å være dårlig og var ikke blitt noe særlig tungt enda slik jeg orket å gjøre noen

Back
Topp