Mars 2018

Ny test idag 11 dpo og då ble streken sterkere,så dette tror jeg går veien[emoji7]
6bdd63ee76dc6a4c30e1036043b18e55.jpg

Er 7 dpo idag, har begynt å få mensmurring og veldig ømme pupper. Er så redd at det er mensen som er på vei! Det begynner alltid en uke før mensen...

Da er egguttak overstått. Vi fikk ut 8 egg så er glad for det.

Da er det å vente å se hvordan det går med de, hvor mange som befruktet og blir til små embryoer :happy:. Jeg vet enda ikke når det blir innsett.

Hvorfor står ikke jeg i oversikten på første side i tråden foresten .?:anyone

Fikk så vidt noe som ligner på en strek idag! Omg!! Er helt satt ut! Har ikke fått noe strek, ikke engang etter ovitrellen når jeg begynte teste på 5dpo. Men nå ser det sånn ut altså, må ta fler de kommende dagene, håper jeg får det jeg bestilte fra billige tester i posten idag!! Har bare rfsu og dem er på 25, de andre jeg bestilte er fra 10 såg jeg.. kan hende jeg får mer utslag på de! :)

Fikk så vidt noe som ligner på en strek idag! Omg!! Er helt satt ut! Har ikke fått noe strek, ikke engang etter ovitrellen når jeg begynte teste på 5dpo. Men nå ser det sånn ut altså, må ta fler de kommende dagene, håper jeg får det jeg bestilte fra billige tester i posten idag!! Har bare rfsu og dem er på 25, de andre jeg bestilte er fra 10 såg jeg.. kan hende jeg får mer utslag på de! :)

Oi så morsomt[emoji2] har du bilde av den du tok idag?[emoji4] blir noen spennende dager nå da[emoji2]

Da er egguttak overstått. Vi fikk ut 8 egg så er glad for det.

Da er det å vente å se hvordan det går med de, hvor mange som befruktet og blir til små embryoer :happy:. Jeg vet enda ikke når det blir innsett.

Hvorfor står ikke jeg i oversikten på første side i tråden foresten .?:anyone

Så bra[emoji2] Ja blir spennende å se hvor mange dere har igjen da[emoji4]

6 dpo! Dagene går altfor sent, spesielt når du tenker på testing hvert 10 min[emoji23] når startet/starter dere å teste?[emoji1]

Back
Topp