Vilsågjerne101
Elsker forumet
hei, er det flere her inne som temper etter positiv test?
Vil dere legge ut deres grad så jeg kan se?
Vil dere legge ut deres grad så jeg kan se?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 250052
5+6 idag
Har du vært hos lege og målt HCG?Vis vedlegget 250061
Her er min dag. Den synker jo bare mer. Din hopper mer opp og ned som tyder på at det er bra. Mens min tyder mer på mindre progesteron som igjen fører til sa
Hadde min sprettet opp og ned hadde jeg ikke vært så bekymret men da min går sakte ned så vet jeg nesten at det er dårlig tegn![]()

Har du vært hos lege og målt HCG?
Nå er jo ikke puls og temp d samme, men man skal kunne se d samme av dem...så legger inn pulsen min for jeg var redd for det samme som deg da den bare gikk ned og ned ganske lenge. Mnd før lå den på 70-71 etter jeg fant ut jeg var gravid 18-19 februar. Som du ser av grafen for mars gikk den kun nedover en god stund før den plutselig gikk opp igjen, fortsatt gravid[emoji4] Ønsker deg alt det beste!
Vis vedlegget 250075
Dette går sikkert bra!Nei,men har en tidlig ul til uken![]()
Dette går sikkert bra!Er første gang jeg temper selv, så har ikke noe annet å sammenligne med. Sist svangerskap endte i ma, men da tempet jeg ikke, så ja..
Ja, denne gangen bare må det gå for oss begge!!<3Huff så trist å høre at det endte i ma
Men denne gangen skal spira klore seg fast til termin
Har selv hatt sa men ikke ma. Er det samme symptomer som sa?
Ja, denne gangen bare må det gå for oss begge!!<3
Førstegangsgravid ifjor, gravid i juni og ma oppdaget i august. Hadde bestilt meg organrettet UL uke 13 hos Martin Lundring. Et par dager før denne timen hadde jeg begynt å spotte, men dette behøver ikke nødvendigvis bety noe «galt», googlet meg frem og tilbake og fikk en sinnsykt dårlig magefølelse. Ingen smerter eller noe.. på UL så vi at spiren hadde sluttet å vokse i uke 8.. var helt tom for ord, og ville egentlig bare fort vekk derfra. Ble henvist til sykehuset dagen etterpå og fikk cytotec kur. Er på en måte glad for at jeg aldri så noe bankende hjerte, men samtidig så har dette ført til at jeg er livredd denne gangen og klarer ikke glede meg over en positiv test. For føler siden det gikk galt sist, hvorfor skal det gå bra nå? Slitsomt å tenke sånn men ja... skal på TUL privat 3 april, om 11 dager, så har litt blandede følelser på akkurat det..
Hvordan går det med deg? Tempet mer?Nei huff det hørtes helt forferderlig uter så utrolig fælt når slike ting skjer. Og jeg forstår deg veldig godt at det blir vanskelig å glede seg over positiv test nå,men det er veldig lite sannsynlig at det vil skje deg to ganger. Vi hadde en sa i uke 9. Før det så vi 2 bankende hjerter i uke 7,så klarte heller aldri å glede meg over positiv test da. Men alt gikk fint og vi fikk ei frisk og helt perfekt jente etter dette.
Håper du kan glede deg over graviditeten og at du ser et bankende hjerte på tul![]()
Hmm jeg er ikke noen spesialist på temping, er første pp med det sånt sett.. men din gikk jo høyt opp igjen igår, også ned idag, så virker jo som det går opp og ned?Vis vedlegget 250304
Tror ikke dette kan gå braeller hva tror du ? Mange som sier at det varierer mye etter positiv test men altså det må jo være tegn på lav progesteron ? Kan jeg se din idag
?
Vis vedlegget 250305
Hmm jeg er ikke noen spesialist på temping, er første pp med det sånt sett.. men din gikk jo høyt opp igjen igår, også ned idag, så virker jo som det går opp og ned?
Sniker.
Det anbefales og slutte å tempe som gravid og jeg ville nok ha gjort det om jeg var deg så du ikke bekymrer deg unødvendigLykke til på TUL!
Takk JolandaVet ikke helt om jeg klarer det nå,men hvis det skulle vise at alt er fint på TUL som er 5+3 så skal jeg slutte med engang
vet egentlig ikke hva jeg forventer å se engang. Ble henvist av fastlegen så var det jo den tiden jeg fikk. Veldig tidlig egentlig.